Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Bohužel i já se musim pridat se stiznosti ke spolecnosti Smartwings, zpozdeny let z Burgasu,ktery z prvnu byl 4 hod. nasledne byl posunut o 11 hod. Jedine co nam zde zamestnanci smartwingsu poskytly byla jedna voda 500ml a jede cokoladovy croissant, hotel nebyl k dispozici a informace uz vubec ne... velice zmateny personal,ktery se ukazal jednou a naposledy a s dalsimi informacemi se radeji uz neukazal.
Pote rozdelily nas let na dve skupiny (jedna musela cekat do druheho dne a druba letela s drivejsim letem, pak nam sdelili ze leti teda vsichni a pote zase ze ne), vsichni s malymi detmi tu behali diky jejich neschopnosti sem a tam.
Doufam,ze se smartwings postavi k tomuto alespon ferove a vynalozi spravnou financni kompenzaci na kterou dle pravidel sm mame narok.
Financni kompenzace
|
Tweet |
Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, přičemž se odvíjí od doby zpoždění a délky letu. Veškeré nároky vztahující se ke zpoždění letu jsou uvedeny v článku 6 výše zmíněného nařízení.
Situaci je vhodné nejdříve řešit s leteckým dopravcem prostřednictvím stížnosti. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Celý postup řešení stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.
Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací i na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.
Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.