Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77132Zpožděný let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2024, před 6 měsíci

Lenka Křivková

Znění stížnosti

Bohužel i já se musim pridat se stiznosti ke spolecnosti Smartwings, zpozdeny let z Burgasu,ktery z prvnu byl 4 hod. nasledne byl posunut o 11 hod. Jedine co nam zde zamestnanci smartwingsu poskytly byla jedna voda 500ml a jede cokoladovy croissant, hotel nebyl k dispozici a informace uz vubec ne... velice zmateny personal,ktery se ukazal jednou a naposledy a s dalsimi informacemi se radeji uz neukazal.
Pote rozdelily nas let na dve skupiny (jedna musela cekat do druheho dne a druba letela s drivejsim letem, pak nam sdelili ze leti teda vsichni a pote zase ze ne), vsichni s malymi detmi tu behali diky jejich neschopnosti sem a tam.
Doufam,ze se smartwings postavi k tomuto alespon ferove a vynalozi spravnou financni kompenzaci na kterou dle pravidel sm mame narok.


Požadované řešení

Financni kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2024 12:14, před 6 měsíci

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, přičemž se odvíjí od doby zpoždění a délky letu. Veškeré nároky vztahující se ke zpoždění letu jsou uvedeny v článku 6 výše zmíněného nařízení.

Situaci je vhodné nejdříve řešit s leteckým dopravcem prostřednictvím stížnosti. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Celý postup řešení stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací i na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 11:50, před 6 měsíci

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.