Společnost


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77138Krácení pojistného plnění / bez reakce na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2024, před 7 měsíci

David Miník

Znění stížnosti

Obracím se na vás s prosbou o pomoc s ČPP. Dne 4.5.2024 do mého zaparkovaného auto naboural řidič viz příloha a znicil kuli přední naraznik tak ze praskl... Naštěstí jsem měl kamerový záznam a přes přivolanou PČR se mi podařilo viníka dohnat a sepsat s ním záznam o nehodě.... Tím však me problémy teprve začínají ve smluvním servisu ČPP (Az servis - brno) měly termín až 3.6.2024 co se dalo dělat auto jsem jim tam dovezl a hned 6.6.2024 bylo opravené = vymena předního nárazníku cena 30 508 kč jenže ČPP nebylo schopno poslat krycí dopis do servisu takže jsem musel čekat az 13.6.2024 poslaly kryci dopis a ja se nestačil divit poslaly na částku 20 593 kč zbylých 9915 kč odmítly vyplatit protoze nárazník měl před nehodou drobný oděrek/škrábanec ale to prece s tim. Vubec nesouvisi že tam byl kdyz nevadil běžnému užívání věci ne? Ja požadoval aby mi uvedly věc do povodniho stavu jenže to nebylo možné protoze nárazník prasknul a musel se celý vyměnit tudíž jsem čekal ze to pujde celé z pojistky viníka jenže ČPP se k tomu stavi takto a na nějaké me stížnosti a nesouhlasy s celou škodní události mi nikdo nijak nereaguje a ja už nevím co mám dělat prosim pomozte... 24.6.2024 mi už došla trpelivost a musel jsem si auto v Az servisu vyzvednout a doplatit oněch 9915 kč aby mi auto vydaly jinak to prý nešlo = navic byla splatnost FA do 20.6.2024 tak jsem radeji uhradil aby nebylo ještě nějaké penále z jejich strany...

Dekuji
David Miník
***


Produkt

Číslo pojistné smlouvy : ***, číslo škody:***,


Požadované řešení

Chci aby doplatily 9915 kč tak jak byla reálná škoda


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 12:34, před 7 měsíci

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí či snížení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto či sníženo. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost, jak již dle popisu spotřebitel učinil. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na soud.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.

Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.