Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Odeslala jsem větší balík na dobírku za 1633,-. Jednalo se o příze, které jsem prodávala za poloviční cenu. Balík se ztratil a údajně není nikde. Náhrada vzniklé škody 300,- se mi zdá velmi nízká. Vzhledem k doběrečnému je částka jasná a 300,- mi nepřijde uspokojující. Podle toho jak rychlý závěr byl udělán, si myslím, že zásilka byla hledaná pouze v pc a nikoli hmatatelně
Balík s přízí v hodnotě minimálně 3000,- s téměř poloviční slevou, dobírka 1633,-
Žádám dohledat hmatatelně a doručit,nebo uhradit celou dobírkou částku
|
Tweet |
V tomto případě si nejsme jistí, zda se jedná o vztah spotřebitele s podnikatelem, ale vzhledem k fungování naší služby VašeStížnosti.cz to budeme předpokládat.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Štěpánková, mrzí nás, že došlo ke ztrátě vaší zásilky. Ujišťujeme vás, že kolegové udělali maximum pro to, aby ji fyzicky dohledali, bohužel se to však nepodařilo. Podle vašeho popisu to vypadá, že jste u zásilky v objednávce nevyplnila udanou hodnotu. V takovém případě, když dojde ke ztrátě či poškození, vám bude vyplacena částka 300 Kč, jelikož je takto nastavena základní hodnota zásilky. Jestliže je obsah zásilky dražší, doporučujeme služby "udaná hodnota" využít, aby vám byla vyplacena adekvátní částka, pokud se se zásilkou cokoli stane. Více detailů o této službě najdete na našem blogu: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-funguje-udana-hodnota. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zásilka se po víc než dvou měsících objevila a byla mi vrácena.Tím považuji věc za uzavřenou, ale Zásilkovně už nedůvěřuji tak jako dřív a raději pošlu jiným přepravcem.
Dobrý den, paní Štěpánková, jsme rádi, že se vaši zásilku nakonec podařilo dohledat. Věříme, že do nás časem vložíte opět svoji důvěru a doručení tentokrát proběhne hladce, jak je zvykem. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.