Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77143Nesouhlas s kompenzací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2024, před 6 měsíci

Pavla Kubalová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 9.5.2024 nám společnost Smartwings uznala kompenzaci za zrušený let a zaslala nám do emailu elektronické pokazy v celkové hodnotě 24.000 Kč, platné do 5/25. Obratem jsem společnosti odepsala, že tuto kompenzaci nepřijímám a to z toho důvodu, že lety vyhledávat neumím a jinak než cestovat přes CK kvůli nemocem nemůžeme. Přítel má částečný důchod a jsme v pokročilé věku, nehledě na to, že na další dovolenou našetřeno nemáme.
Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Děkuji


Produkt

Zrušení letu


Požadované řešení

Požaduji, aby nám společnost Smartwings vyhověla a vyrovnala se s námi finanční kompenzací formou převodu na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 09:37, před 6 měsíci

Nároky cestujících při zrušení letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle článku 7 odst. 3 téhož nařízení [v souvislosti s čl. 5 odst. 1 písm. c)] platí, že "náhrada škody uvedená v odstavci 1 se vyplatí hotově, elektronickým bankovním převodem, bankovními příkazy nebo bankovními šeky nebo, v případě dohody podepsané cestujícím, cestovními poukazy nebo jinými službami."

Situaci je vhodné nejdříve řešit s leteckým dopravcem prostřednictvím stížnosti. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Celý postup řešení stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Spotřebitel se může obrátit se vzniklou situací i na ombudsmana společnosti Smartwings, a.s., jestliže má pocit, že společnost reklamaci či jiné podání vyřídila nesprávně či nedostatečně. Více informací o této možnosti spotřebitel nalezne zde: https://www.smartwings.com/ombudsman.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.