Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77151Neschopna delegatka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2024, před 6 měsíci

Marcela Nejedla

Znění stížnosti

Dobry den.
S Vasi spolecnosti letam 2x do roka a tento otresny zazitek jsem jeste nezazila.
C obj.
***
QS 2842 17.6.11.35
QS 2825 29.6.24.25
Nabizite neco jineho nez je realita,fotky 20 let stare.
Neschopna delegatka E.D.( zaridit prestehovani na jiny pokoj,reseni nedoruceneho kufru,jeji zajem jen obed a zajezdy) a arogantni D.P.(Kdyz jsem rekla ze letam s Vama 2x do roka a co se deje odpovedela ..no tak budete letat s nekym jinym kdyz se vam to nelibi a dal odmitala resit)Poslala sl. V.H. tu timto moc chvalim za pristup,pomoc vyreseni problemu.Od ni by se mela devcata ucit.
Spinave ubytovani v bungalovu se svabama,bez elektriky,bez wc,bez prosteradel a rucniku atd a hlavne v jinem hotelu nez byl zaplaceny.Kdyz uz bylo wc tak protekalo,neodtekala vana atd atd.Bungalovy v nabidce hotelu nemate.V jidelne nedostatek priboru a sklenicek.S jidlem problem,syrove nedovarene.Kuchar po nas hazel omeletama,poleval olejem.Velke fronty.Jeden bar u bazenu otevreny,cca 30 min fronty,na plazi nic.
Snacky 2x za den jen palacinky pozdeji i burgery.Zadna slava.
Jedno wc u bazenu bez wc papiru,pokalene.
Nedostatek lehatek u bazenu,poskozena lehatka u more a take nedostatek.
Snad kazdy den melo spousty Vasich klientu stejny problem,stehovani i 6x behem par hodin atd atd.
Ani nevim jestli jsem schopna jmenovat dalsi a dalsi.
Tento hotel mela v nabidce nemecka CK a po techto incidentech nabidku ztahla.
Vase CK by mela udelat totez pokud neni schopna nabizet realitu.
Do hotelu by se mel jezdit nekdo pravidelne divat zjistit skutecny stav a nafotit casteji nez po 20 letech.
Nejedla Marcela
Plzen


Požadované řešení

Kompenzace za nesplnene a nabizene sluzby Vasi CK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 10:21, před 6 měsíci

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.

Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na vyřízení reklamace má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.

Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf.

Jestliže byla reklamace společností zamítnuta, nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se se společností nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme spotřebiteli zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) pořadateli zájezdu a požádat jej o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 12:25, před 6 měsíci

Společnost odmítla spolupráci a požádala nás o předávání následující zprávy:
Společnost Blue Style a.s. si váží každého podnětu spotřebitelů. K urychlení vyřízení jejich požadavků doporučuje všem cestujícím postupovat podle dokumentu Reklamační řádu a ITQ. Jsou-li spotřebitelé přesvědčení, že mezi nimi a podnikatelem existuje spor o některém jejich nároku, mohou se pokusit uplatnit tento nárok u subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (např. u České obchodní inspekce), případně také u soudu. Stížnosti a podněty, které nejsou reklamací nebo sporným nárokem, je možné též zaslat společnosti Blue Style a.s. na adresu c.service@blue-style.cz přímo. Všechny podněty a stížnosti budou zpracovány a vyřízeny podle jejich významu v souladu se zákonem.

Stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.