Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Stojím na letišti a čekám na svoje zavazadlo už 5 hod,čekají všechny cestující, nikdo nám k tomu neřekl žádnou informaci,číslo letu QS2239 smartwings.
QS2239
Požadované reseni-penizni odškodnění
|
Tweet |
V tomto případě je vhodné se obrátit přímo na reklamace zavazadel na letišti a zpoždění zavazadla ohlásit. Dle dostupných informací v případě zpoždění zavazadla v destinaci po dobu delší než 24 hodin má cestující nárok na proplacení nezbytných výloh (hrazeny jsou nezbytné potřeby jako hygienické potřeby, spodní prádlo a oblečení). Kompenzace je vyplácena na základě účtů a je limitována.
Více informací k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-10996/zpozdeny-let-nebo-ztracene-zavazadlo-na-co-maji-cestujici-narok.
Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.