Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77154Dlouhá doba čekání cca 5hod na zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2024, před 6 měsíci

Olena Androshchuk

Znění stížnosti

Stojím na letišti a čekám na svoje zavazadlo už 5 hod,čekají všechny cestující, nikdo nám k tomu neřekl žádnou informaci,číslo letu QS2239 smartwings.


Produkt

QS2239


Požadované řešení

Požadované reseni-penizni odškodnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 12:55, před 6 měsíci

V tomto případě je vhodné se obrátit přímo na reklamace zavazadel na letišti a zpoždění zavazadla ohlásit. Dle dostupných informací v případě zpoždění zavazadla v destinaci po dobu delší než 24 hodin má cestující nárok na proplacení nezbytných výloh (hrazeny jsou nezbytné potřeby jako hygienické potřeby, spodní prádlo a oblečení). Kompenzace je vyplácena na základě účtů a je limitována.

Více informací k této problematice nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-10996/zpozdeny-let-nebo-ztracene-zavazadlo-na-co-maji-cestujici-narok.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.