Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
presel jsem v lednu na 50Mbit/s ale mereni me neustale ukazuje stahovani 11-13Mbit/s, upload pod 2Mbit/s
kdyz jsem na rychlejsi pripojeni prechazel, tak me bylo receno, ze musi prijit technici - prisli a asi po hodine me oznamili, ze se musi natahnout novy kabel a ze udelaji novou schuzku. Po ctyrech NEDODRZENYCH schuzkach jsem od O2 us nic neslysel.
Internet casto spadne a televize se nekolikrat za vecer vypne
Pevný internet
Internet PRO 50 Mb/s
***
ID přípojky ***
prosim o urychlenou napravu a slevu za navraceni penez za poslednich 6 mesicu
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel. Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí mne, že Vám internet nefunguje správně a že nedošlo k nápravě. Rádi celou situaci prověříme, doplňte nám prosím do neveřejných údajů IČ a kontaktní telefonní číslo, které jste u nás uvedl. Případně nám prosím napište s odkazem na tuto stížnost na email info@o2guru.cz.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
na chatu jsem uz ztravil hodinu a nikam to nevedlo, pouze me posilate od dabla k certu aby jste nemuseli prijmout zodpovednost
vypada tro ze to proste resit nechcete, jinak by jste se se mnou spojili
Je mi líto, jak to vnímáte. Bez ověření však nemohu do zákaznické karty nahlédnout. Doplňte mi prosím potřebné údaje do neveřejných, nebo napište na info@o2guru.cz, rádi vše prověříme. Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
vsechn udaje jsem Vam poslal uz v prvni stiznosti, nevim kolkrat to musite mit aby jste to resili, take nevim jak doplnit 'neverejne udaje'
Děkuji za odpověď. V rámci jedné stížnosti musí být vždy všechny údaje doplněny. Pokud se Vám to nedaří doplnit zde, prosím s odkazem na tuto stížnost nám napište na email info@o2guru.cz, Vašemu případu se budeme věnovat s maximální pečlivostí. Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
dobra rada nad zlato, stale nevim jak Vam poslat co jsem Vam uz poslal v prvni stiznosti a nijak jste to neobjasnil
prikladam tudiz znovu soubor s prvni stiznosti s mym telefonnim cislem
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Abych mohl vstoupit do zákaznické karty, potřebuji k ověření IČO a kontaktní číslo (případně email), které jste u nás uvedl. Tyto informace jste nám zatím nedoplnil a já tak nemohu pokračovat v řešení. Prosím, doplňte je do neveřejných údajů nebo napište nám s odkazem na tuto recenzi na email info@o2guru.cz. Rádi se tomu budeme věnovat.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
poslal jsem to emailem, zadny pristup k neverejnym informacim uz nemam, ale z udaju, ktere jsem Vam poslal v priloze jste to mohl vycist, vcetne meho mobilu
Jsem rád, že jste napsal na email, kde se tomu budeme věnovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.