Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#77161Nesprávné odpočítávání datového přenosu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2024, před 7 měsíci

Zbyněk Brož

Znění stížnosti

Již po několikáté jsem zjistil, že mobilní data. nesprávně odečítáte, a tím zákazníka ubíráte o služby,které mu náleží,
Pro potvrzení zminěné věci, jsem aktivoval BEZPLATNÁ MOBILNÍ DATA na 24 hodin ,, zapnutím dne 1.7. 2024 kolem 16.30 hodiny,, a druhý den ráno ..kolem 9 hodiny mi přišla SMS o ukončení těchto dach , a opět ve standartním režimu?!!
Takto jsem vícekrát zjistil, jak v té spleti dat,čísel a faktur je klient upírán něčemu,, co mu náleží a děje se to i normálním režimu,
Děkuji
Z.Brož ***


Produkt

Aktivovat data naplno na 24 hodin,, bezplatně


Požadované řešení

Náprava vč řešení do dalších .....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 14:17, před 7 měsíci

Ohledně spuštění Dat naplno by měl být dle dostupných informací spotřebitel informován společností potvrzovací SMS. Jakmile potvrzovací SMS spotřebiteli dorazí, tak by se měla přestat data z jeho tarifu počítat. Následně po 24 hodinách by opět měl být spotřebitel informován společností prostřednictvím SMS, že již datuje dle svého tarifu. Tato informace by měla být dohledatelná i přímo v aplikaci Moje O2.

Jestliže spotřebitel mohl využít Data naplno jen částečně (tedy po kratší dobu než 24 hodin), doporučujeme mu se se stížností obrátit přímo na společnost a uplatnit reklamaci.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.7.2024 15:19, před 6 měsíci

Dobrý den,
je nám líto, pokud nejste s využíváním služeb spokojen. Data Naplno jsou vždy na 24 hodin od aktivace v MojeO2, což je následně potvrzeno SMS zprávou při aktivaci i deaktivaci. Abychom mohli tuto situaci prověřit blíže, požádáme Vás o zaslání telefonního čísla s datem narození majitele na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 16:33, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 10:49, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.