Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již po několikáté jsem zjistil, že mobilní data. nesprávně odečítáte, a tím zákazníka ubíráte o služby,které mu náleží,
Pro potvrzení zminěné věci, jsem aktivoval BEZPLATNÁ MOBILNÍ DATA na 24 hodin ,, zapnutím dne 1.7. 2024 kolem 16.30 hodiny,, a druhý den ráno ..kolem 9 hodiny mi přišla SMS o ukončení těchto dach , a opět ve standartním režimu?!!
Takto jsem vícekrát zjistil, jak v té spleti dat,čísel a faktur je klient upírán něčemu,, co mu náleží a děje se to i normálním režimu,
Děkuji
Z.Brož ***
Aktivovat data naplno na 24 hodin,, bezplatně
Náprava vč řešení do dalších .....
|
Tweet |
Ohledně spuštění Dat naplno by měl být dle dostupných informací spotřebitel informován společností potvrzovací SMS. Jakmile potvrzovací SMS spotřebiteli dorazí, tak by se měla přestat data z jeho tarifu počítat. Následně po 24 hodinách by opět měl být spotřebitel informován společností prostřednictvím SMS, že již datuje dle svého tarifu. Tato informace by měla být dohledatelná i přímo v aplikaci Moje O2.
Jestliže spotřebitel mohl využít Data naplno jen částečně (tedy po kratší dobu než 24 hodin), doporučujeme mu se se stížností obrátit přímo na společnost a uplatnit reklamaci.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
je nám líto, pokud nejste s využíváním služeb spokojen. Data Naplno jsou vždy na 24 hodin od aktivace v MojeO2, což je následně potvrzeno SMS zprávou při aktivaci i deaktivaci. Abychom mohli tuto situaci prověřit blíže, požádáme Vás o zaslání telefonního čísla s datem narození majitele na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
S pozdravem
Kreuziger Jakub
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.