Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7717Svévolné prodloužení poskytování služby e-komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2015, před 9 lety

Dušan Vysloužil

Znění stížnosti

K dnešnímu dni mi končí dvouletá smlouva na mobilní volání s tarifem Free. Před týdnem jsem si šel na prodejnu pro ČVOP a byl jsem informován o šestitýdenní výpovědní lhůtě. Nečekal bych, že na nějakou takovou lhůtu může vůbec dojít, když bylo smluveno konkrétní datum pro konec závazku. Nechci platit další, přinejmenším jeden, měsíc u O2. Nehledě na to, že "stejný" tarif Free sice poběží během zmíněné lhůty, ale ve verzi bez závazku, tzn. o 150,- Kč dražší.


Produkt

O2 tarif Free


Požadované řešení

Jak se vyhnout nucenému odběru služeb během výpovědní lhůty? Jak dostat bezodkladně ČVOP?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 10:38, před 9 lety

Smlouvy se závazkem jsou ve Všeobecných obchodních podmínkách operátora pojmenovány jako "Speciální nabídka". Pokud spotřebitel zruší automatickou prolongaci smlouvy, znamená to, že ke dni vypršení smlouvy se závazkem mu končí pouze tento závazek, v tomto případě definovaný jako "služba", a s ním spojené výhody. Přičemž dál běží smlouva s běžnými podmínkami, a to až do té doby, dokud ji spotřebitel řádně nevypoví. Od chvíle, kdy spotřebitel smlouvu vypoví, začne běžet 42 denní výpovědní lhůta.

Dle podmínek operátora je číslo možné přenést nejdříve v den ukončení platnosti smlouvy (42 dní od podání výpovědi), je však potřeba maximálně 4 pracovní dny před tímto datem nahlásit číslo ČVOP u nového poskytovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2015 15:29, před 9 lety

Hezký den,

vypršením závazku nedochází k ukončení smlouvy, ale pouze k dovršení zvýhodněného období. Délku výpovědní lhůty pak upravují všeobecné podmínky, se kterými zákazník souhlasí právě podepsáním smlouvy.

Děkuji za pochopení.
S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2015 12:57, před 9 lety


Dušan Vysloužil

Dobrý den,

jistě, že v rámci našeho právního systému nebyl spáchán žádný zločin, ale s alespoň minimálním uctivým přístupem k dlouholetým zákazníkům, to nemá nic společného. Já jsem smlouvu uzavíral s vědomím, že končí v určený den, představoval bych si, že o takto zásadních podmínkách budu PŘEDEM VÝRAZNĚ informován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2015 16:16, před 9 lety

Pokud operátor se zákazníkem nesjednal jiné podmínky pro vypovězení nebo skončení služby, jsou platné ty, které jsou uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách operátora.

Aby se zákazník mohl kdykoliv seznámit s podmínkami formulářové smlouvy o poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací, má operátor zákonnou povinnost zveřejnit návrh této smlouvy v každé své provozovně a současně ho zpřístupní způsobem umožňujícím dálkový přístup.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2015 15:43, před 9 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud ve vás tento postup zanechal negativní dojem, nicméně jestliže jste si přál poskytování služeb a s tím spojené poplatky ukončit ke dni vypršení závazku, bylo zapotřebí výpověď podat 42 dnů předem tak, aby výpovědní lhůta vypršela ke dni skončení závazku.

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2015 12:09, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.11.2015 14:34, před 9 lety


Dušan Vysloužil

Hodnocení:

Komentář: Nic nebude vyřešené, dokud bude možné, aby podepsání smlouvy s přesně určeným datem ukončení vyústilo po dočkání se konce smlouvou stanoveného období ve 42 denní výpovědní lhůtu, jakkoliv bylo jednání subjektu ne nevstřícné.