Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77170Stížnost na odvoz jiným směrem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2024, před 7 měsíci

Petr Štorek

Znění stížnosti

Dne 1.7 2024 jsem si na Vaší aplikaci objednával odvoz na adresu Kodaňská 24.Nejprve mi Vaše aplikace nechtěla adresu přijmout a pak ji přehodila na adresu Kadaňská 24,čehož jsem si bohužel už nevšiml. Když přijel Váš řidič žádal jsem ho na odvoz do Kodaňské a on mi to potvrdil , když jsme vyjeli asi po 20ti když odbočil špatným směrem jsem mu opět vysvětloval ,že chci do Kodaňské ulice ve Vršovicích přes Smíchov ,on mne ale ubezpečil že trasa je správná , že centrum je ucpané a toto je nejrychlejší trasa . Když však odbočil na Troju vystoupil jsem a tázal se na řešení .Řekl že on to řešit s nikým nemůže .Mail který jsem k tomuto incidentu dostal jsem bohužel nešťastnou náhodou smazal . Nemohu zato že Vaši řidiči neumí česky a neznají ani přibližný místopis .Přesto bych rád tuto situaci s někým vyřešil .


Produkt

převoz z Kálikovy 1558/3 do Kodaňské 24


Požadované řešení

Nabídka řešení záleží na dohodě s Vámi , ale odmítám platit cestu do cíle kam jsem nechtěl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 09:25, před 7 měsíci

Při potížích s objednáváním jízdy přes aplikaci Bolt je vhodné ihned kontaktovat zákaznickou podporu. Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy (případně e-mailem: info@bolt.eu). K rychlejší komunikaci ale doporučujeme využít podporu přímo v aplikaci.

Pokud spotřebitel zadal jízdu na určitou adresu a aplikace mu tuto cílovou destinaci potvrdila, měl být taktéž do tohoto cíle dovezen. V opačném případě je vhodné uplatnit reklamaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 17:36, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.