Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77177Bus 678 (***) 2.7. 17:18 až 18:44

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2024, před 6 měsíci

Jakub Martinek

Znění stížnosti

Dobrý den, opakovaně již zmiňovaný bus vyjel ze zastávky Klimkovice centrum místo 18:25 tak 18:23:55.
A vy si myslíte že v klidu počká, ale ne, hodí ukazetel a vyjede si jen tak a vy jenom sledujete, jak autobus odjíždí, možná to je píšu v afektu, ale neni to poprvé, tak buď změňte jízdní řád, nebo s tim prosim neco udelejte děkuji, Martínek


Požadované řešení

At řídiči vyjíždí v kolik mají


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 12:18, před 6 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 18:29, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.