Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednávce dorazilo jiné zboží nežli bylo objednané a zaplacené.
Jednalo se o ložní prádlo.
Po dohodě bylo ložní prádlo vráceno dne 19.8.přímo k rukám paní jednatelky, která slíbila nápravu. Nicméně se tak zatím nestalo.
Místo nákupu: internetový obchod www.slevona.cz
Děkuji Holubová
2xLožní prádlo ArtDeco
vraceni zbozi ci penez
|
Tweet |
Z uzavřené kupní smlouvy, stranám vyplývají vzájemná práva a povinnosti. Prodávající má povinnost odevzdat kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Prodávající je povinen plnit ve sjednané době. Není-li doba plnění sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Nesplněním závazku včas se prodávající ocitá v prodlení a spotřebitel může od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající prohlásí, že objednané zboží nemůže dodat ani v přiměřené dodatečné lhůtě. Pokud existují problémy s komunikací, je vhodné odstoupení zaslat písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou) a určit v něm přiměřenou lhůtu k vrácení peněz. Odstoupení zaslané e-mailem by mělo být druhou stranou potvrzeno, jinak může s úspěchem namítat jeho neobdržení.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (veřejný seznam podnikatelských subjektů Ministerstva spravedlnosti)prostřednictvím služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nebudou-li peníze ze strany společnosti vráceny, doporučujeme spotřebiteli zaslat písemnou výzvu k plnění.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu. Zaslání předžalobní výzvy však nezavazuje spotřebitele k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.