Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
se zbožím jsem neobdržela formulář pro vrácení produktů. Bohužel ho nemají ani na stránkách kde uvádějí, že ho tam mají.
Společnost nekomunikuje. Žádala jsem je kam mám vlastně zboží vrátit.
Psala jsem písemně na uvedený email, psala jsem, i jako odpověď na email o dodávce zboží.
Nákup v eshopu proběhl 16.6. zboží bylo doručeno 27.6. kdy mi běží 14 denní lhůta na odstoupení a vrácení částky z nákupu. Nicméně eshop nekomunikuje.
Na obálce jsem našla společnost Paramos Invest Trend s. r. o. a zjistila jsem, že tu vlastní p. Grossmann se kterým jsem se následně telefonicky spojila a vysvětlila mu situaci. Chtěl abych mu zaslala emailem svůj požadavek, že to klukům předá. No nicméně se už taky neozval. Myslím, že jsou nějak propojený.
Toto má společnost uvedené na stránkách - já jsem neobdržela ani fakturu (pouze emailové potvrzení) ani účtenku, záruční list (pokud byl vystaven) a formulář pro vrácení zboží.
1. Výměna produktů zakoupených od “E-SHOPPAR” Ltd.:
V případě, že je výrobek rozbitý, vadný nebo nebezpečný, má zákazník právo na bezplatnou výměnu bez nutnosti vracet již obdržené zboží. Zákazník si může vybrat náhradu za stejný nebo jiný model produktu, který již obdržel.
2. Vrácení produktů zakoupených u “E-SHOPPAR” Ltd.
Zákazník má právo vrátit zboží nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení objednávky. V tomto případě je nutné vrátit zásilku na adresu, ze které mu byla odeslána spolu s podrobně vyplněným Formulářem pro vrácení produktu a vrácení peněz. “E-SHOPPAR” sro vrací peníze bankovním převodem veškeré částky zaplacené spotřebitelem na bankovní účet uvedený ve formuláři pro vrácení zboží.
Náklady na dopravu při vrácení a výměně jdou na vrub Objednatele, s výjimkou případů, kdy: převzaté zboží zjevně neodpovídá tomu, co bylo uvedeno v objednávce; k chybě došlo v důsledku zavinění “E-SHOPPAR” sro.;
3. Návrat je povolen za následujících podmínek:
Zboží je v dobrém obchodním stavu, originální balení, s originálními etiketami, s přiloženými originálními doklady vystavenými “E-SHOPPAR” sro – faktura, účtenka, záruční list (pokud byl vystaven) a formulář pro vrácení zboží.
Je-li vrácení produktu na náklady “E-SHOPPAR” sro, je to povinné u kurýrní společnosti Zásilkovna nebo PPL, nikoli u náhodně vybraného kurýra zákazníka.
4. Lhůta pro vrácení částek zaplacených kartou, poštovní poukázkou nebo dobírkou.
Dle ustanovení CPA vrátí “E-SHOPPAR” sro zaplacenou částku zákazníkovi do 14 dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil právo na vrácení zboží.
“E-SHOPPAR” sro nenese odpovědnost za nesprávné údaje nebo nevyplněné údaje při registraci, stejně jako ve formulářích pro vrácení peněz, což může mít za následek prodloužení doby zotavení nebo jiné nepříjemnosti pro zákazníka.
“E-SHOPPAR” sro si vyhrazuje právo odložit vrácení peněz do doby, než bude zboží vráceno nebo dokud nám neprokážete, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, která z těchto dvou událostí nastala dříve.
Prosím o pomoc jak dále postupovat
Děkuji
kryty na telefon
Chtěla bych vrátit zboží zpět a zároveň obdržel zpět své peníze.
Děkuji
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud společnost nereaguje na dotaz, kam zaslat nevyhovující zboží, může spotřebitel zboží zaslat na adresu sídla společnosti: E-SHOPPAR Ltd., str. Kozloduy 110, 1233, Sofia, Bulgaria. Dle obchodních podmínek společnosti dostupných na stránkách zero10.cz je však adresa pro doručování následující: zero10.cz – skladiště, Růžová 972/1, 11000 PRAHA 1, Nové Město, Česká republika. Spotřebitel tak dle našeho názoru není povinen zboží zasílat do zahraničí a může jej zaslat na adresu v ČR.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Bulharsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.