Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
***
Komu:
info@londonclub.cz
Re: Storno objednávky - výzva k zaplacení (objednávka č. ***)
Načíst externí obrázkyZ důvodu bezpečnosti jsme nenačetli externí obrázky obsažené v tomto e-mailu.
Dobrý den,
chtěla bych se tímto vyjádřit k emailu Storno objednávky - výzva k zaplacení (objednávka č. ***,),který jsem od vás obdržela dne 1.7.2024 k úhradě poštovného a musím říci,že jsem nemile překvapena.Objednala jsem si u vás šaty s dekorem o které jsem měla zájem,posléze jsem našla stejné šaty, ale s dekorem,který se mi líbil víc a rovněž jsem si je objednala.Když první šaty přišly, zásilku jsem zaplatila a převzala,šaty jsem chtěla , určitě nešlo o žádné posílání sem a tam.Šaty jsem si vyzkoušela, neseděla mi velikost, tak jsem je poslala zpátky a obdržela jsem peníze zpět.Potud by to bylo v pořádku.Druhé stejné šaty, které jsem si objednala, jsem si tudíž nepřevzala a rovněž nevidím důvod, proč bych vám měla poštovné platit.Objednávám z internetu běžně,ale s tímhle a dokonce vyhrožováním, jsem se u žádného e.schopu ještě nesetkala.Po této zkušenosti vás můžu ujistit,že už si u vás žádné zboží neobjednám ,určitě vás nikde nedoporučím a s kladnou recenzí ode mě nepočítejte!
s pozdravem zklamaná zákaznice Eva Holcmannová
vymáhání poplatku za cestovné není obvyklé a nevím , proč bych ho měla platit.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo má spotřebitel i před samotným převzetím zboží.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy zaslal spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zaslal až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady, případně postupovat dle pokynů prodejce. Samotná expedice zboží však nebrání právu spotřebitele od smlouvy odstoupit.
Upozorňujeme spotřebitele, že podle § 2118 občanského zákoníku platí, že povinností kupujícího je zaplatit kupní cenu a zboží převzít. Nezaplacení kupní ceny či nepřevzetí zboží je porušení smluvní povinnosti a druhá strana tak může po škůdci požadovat škodu z toho vzniklou (např. poštovné zpět a uskladnění zboží).
V tomto případě tedy záleží, zda bylo od smlouvy odstoupeno a případně kdy k tomu došlo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.