Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#77194Lhali že dostaneš k telefonu Vivo 40 SE nabiječku za 1 kč ,ale nikdy ji nenaskladnili!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2024, před 7 měsíci

Tony Lee

Znění stížnosti

Přešel jsem od Vodafonu jako první z rodiny k O2 .Vybral jsem si Telefon ViVO V 40 SE v Akci z reklamy k ní jsem mèl dostat nabiječku org.44watt za jednu korunu.A tu jsem nedostal ! Důvod byl že v celém Brně nebyla dodána - naskladněna . Buď si vezměte telefon bez nabiječky nebo si počkáte až vám ji dodáme s telefonem poštou a to si počkáte ! Tak tový přístup mně naštval .Telefon je k *** protože bez nabiječky nelze nabíjet i když jsem to zkoušel tak 5 hodin !! Telefón vrátim a ukončím smlouvu .Vám všem radím Utíkejte od O2 jak daleko můžete ! Video bude na Tik toku .Madiálně jim to zavařím.


Produkt

Vivo V 40 Se 256 bez nabiječky protože nabila dodána do celého Brna !


Požadované řešení

Vyzvednout nabiječku na pobočce O2 Brno královo pole.Za 1 korunu .44Watt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 16:32, před 6 měsíci

Pokud společnost nabízí v rámci akce nabíječku za 1 Kč, je povinna ji také dodat.

Nekalosoutěžní praktika konkrétně pak klamavá reklama je upravena v § 2977 občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 písm. c) uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje.

Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.7.2024 17:19, před 6 měsíci

Dobrý den, mrzí mne, že nabíječka nebyla skladem na prodejně. Rádi vše prověříme, doplňte nám prosím do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a datum narození k ověření. Případně můžete informace včetně čísla objednávky zaslat na email info@o2guru.cz s odkazem na dTest. S pozdravem Hana Šotkovská, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2024 16:35, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2024 11:02, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.