Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Přešel jsem od Vodafonu jako první z rodiny k O2 .Vybral jsem si Telefon ViVO V 40 SE v Akci z reklamy k ní jsem mèl dostat nabiječku org.44watt za jednu korunu.A tu jsem nedostal ! Důvod byl že v celém Brně nebyla dodána - naskladněna . Buď si vezměte telefon bez nabiječky nebo si počkáte až vám ji dodáme s telefonem poštou a to si počkáte ! Tak tový přístup mně naštval .Telefon je k *** protože bez nabiječky nelze nabíjet i když jsem to zkoušel tak 5 hodin !! Telefón vrátim a ukončím smlouvu .Vám všem radím Utíkejte od O2 jak daleko můžete ! Video bude na Tik toku .Madiálně jim to zavařím.
Vivo V 40 Se 256 bez nabiječky protože nabila dodána do celého Brna !
Vyzvednout nabiječku na pobočce O2 Brno královo pole.Za 1 korunu .44Watt.
|
Tweet |
Pokud společnost nabízí v rámci akce nabíječku za 1 Kč, je povinna ji také dodat.
Nekalosoutěžní praktika konkrétně pak klamavá reklama je upravena v § 2977 občanského zákoníku. Zde je v odst. 2 písm. c) uvedeno, že při posuzování, zda je reklama klamavá, se přihlédne ke všem jejím výrazným znakům, zvláště se přihlédne k údajům, které reklama obsahuje ohledně podmínek, za nichž se zboží dodává nebo služba poskytuje.
Pokud by bylo prokázáno, že o klamavou reklamu skutečně jde, mohla by osoba, jejíž právo bylo nekalou soutěží ohroženo nebo porušeno, proti rušiteli požadovat, aby se nekalé soutěže zdržel nebo aby odstranil závadný stav. Dále může požadovat přiměřené zadostiučinění, náhradu škody a vydání bezdůvodného obohacení (§ 2988 OZ).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, mrzí mne, že nabíječka nebyla skladem na prodejně. Rádi vše prověříme, doplňte nám prosím do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a datum narození k ověření. Případně můžete informace včetně čísla objednávky zaslat na email info@o2guru.cz s odkazem na dTest. S pozdravem Hana Šotkovská, Guru pro Social Media O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.