Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7720Nesplnění registrační povinnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2015, před 9 lety

Marcela Weigertová

Znění stížnosti

1.7.2015 má sestra koupila otci darem os.automobil zn.Škoda Fabia SPZ 5P3 1324 na pobočce AAA v Chomutově,4.7.2015 si vůz převzali s tím,že do 5-ti dnů otci pošlou doklady.Od 10.7.jsme nesčetněkrát telef. urgovali společnost AAA ,jelikož jsme doklady neobdrželi.Nebudu popisovat všechny možné výmluvy zaměstnankyň call centra,bylo by to na dlouho.Po měsíci byl zaslán malý tech.průkaz na jm.původ.majitele,prý aby otec mohl auto zatím používat.
Dne 13.7. byla po telef.konzultaci s AAA auto mou sestrou zpracována plná moc-sestra musela odjet do zahraničí.Plnou moc jsme odeslali.24.7.,po dalších urgencích otci zaslali osvědč.o registraci vozidla s pokyny,aby provedl evidenční kontrolu a vše zaslal zpět na AAA auto.
2.9.otci sdělili,že jsou problémy v evidenci vozidel a výsledek bude znám do týdne.Dnes,8.9.,nevíme nic,pouze zjistili,že potřebují plnou moc i od mého otce.
Takže auto stojí v garáži,stále je majitelem původní vlastník.
Samostatnou kapitolou jsou finanční náklady mého otce-telefonáty, poštovné a hlavně pojištění auta,které nemůže používat.


Produkt

osobní automobil Škoda Fabia SPZ 5P3 1324


Požadované řešení

Žádám Vás tímto o urgentní vyřešení naší záležitosti,můj otec je už starší člověk a tato situace se opravdu podepisuje na jeho zdraví.
Myslím si také,že omluva a zaplacení všech finančních nákladů by měla být od společnosti AAA auto samozřejmostí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 11:37, před 9 lety

K tomu, aby autobazar mohl provést přeregistraci vozidla, musí mít výslovné zplnomocnění jak prodávajícího, tak kupujícího. Od 1.1.2015 se odhlášení a přihlášení vozidla provádí v jediném řízení. Není proto možné provádět přehlášení vozidla bez vědomí kupujícího. To znamená, že spotřebitel musel při podpisu smlouvy nejen souhlasit s tím, že za něj autobazar přeregistraci vozidla provede, ale musela být z jeho strany k tomuto účelu vystavena též plná moc. Jestliže si strany takový postup při koupi vozidla smluvně ujednaly, nelze mluvit o vadném plnění z důvodu pozdějšího dodání dokladů.

§ 8 odst. 2 zákona č. 56/2001, o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, stanoví 10 ti denní lhůtu pro podání žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla příslušnému úřadu. Tuto žádost je možné vyřídit na počkání, v komplikovanějších případech platí obecná 30 ti denní lhůta pro vydání správního rozhodnutí.

Podle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích se k žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla přiloží "velký" a "malý" technický průkaz, protokol o evidenční kontrole silničního vozidla, který nesmí být starší než 14 dní, platnou zelenou kartu a doklad o nabytí vlastnického práva. Žádost musí být také opatřena úředně ověřenými podpisy původního a nového vlastníka silničního vozidla.

Jestliže se společnost zavázala zajistit přeregistraci vozidla v zastoupení a neučinila tak, lze po ní požadovat náhradu případné škody, která by v souvislosti s nesplněním smluvní povinnosti vznikla.

Jednou ze zásad soukromého práva je závaznost daného slibu. Jestliže společnost přislíbila plnit v příslušném čase, ocitá se jeho marným uplynutím v prodlení. Pokud prodlévající strana nesplní svou smluvní povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky, může tato strana od smlouvy o zastoupení odstoupit a požadovat navrácení zaplacené částky za zastoupení při přeregistraci vozidla. Bylo-li prodávajícímu uděleno zástupčí oprávnění za účelem přeregistrace vozidla, odpovídá prodávající za řádné splnění pokynů zmocnitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2015 12:32, před 9 lety

Vážená paní Weigertová,
jak mě kolegyně informovala, je v kontaktu s Vaším otcem ohledně jím ověřené plné moci. Ví, že situace je velice urgentní a opravdu udělá vše, co je v jejích silách. Rád bych se i Vám omluvil za tyto průtahy, velice mě to mrzí. Budu rád, pokud zkusíte vyčíslit finanční náklady, jež s řešením této situace Váš otec má - můžete je samozřejmě napsat zde, nebo mi je poslat e-mailem na adresu vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.9.2015 13:40, před 9 lety


Marcela Weigertová

Vážený pane Toráči,
děkuji za Vaší odpověď, samozřejmě i za Vaší omluvu.
V našem případě se zatím nic nezměnilo,i když otec zaslal svou plnou moc dne 9.9.2015 do Plzně,dle Vaší kolegyně.
Zasílám Vám přibližné finanč.náklady,které můj otec zatím s touto záležitostí měl:
300 Kč za telefon a 736 Kč za 2 měsíce pojištění auta-roční poj.činí 4 418 Kč.
Nechceme po Vás náklady za půjčování mého auta otci,hlavně naší záležitost už vyřešte.
Děkuji
Weigertová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.9.2015 17:03, před 9 lety

Vážená paní Weigertová,
kolegyně mi říkala, že dnes s Vaším otcem mluvila o dalších krocích, že jeho plnou moc máme a s úřadem řešíme přihlášení, tak snad už jdeme do finále. Děkuji za Vaši vstřícnost, rád bych Vám předal oněch 1,036 Kč bud na některé naší pobočce, máte-li nějakou poblíž, nebo převodem na účet (pak poprosím o Vaše č.účtu, pravděpodobně nějak skrytě sem nebo na můj výše zmíněný e-mail). Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2015 20:35, před 9 lety


Marcela Weigertová

Dobrý den,pane Toráči,
v první řadě Vám oznamuji,že přepis vozu na mého otce byl minulý týden po téměř 3 měsících proveden.
Co se týká vyrovnání finančních nákladů otce,v pátek 2.10. jsem byla na pobočce v Chomutově,kde jste mi vyjednal jejich vyplacení-psal jste mi ze svého e-mailu.
Jak to dopadlo,asi víte.I když jsem v úterý mluvila s p.Krušinou,který mi do telefonu řekl ,že mi to může předat kterýkoli jeho kolega,tak o tom nikdo nic nevěděl.
Těch 1 036 Kč mi opravdu nestojí za pocit trapnosti a vy je buď otci pošlete složenkou,nebo si je nechte.
Díky všem peripetiím s Vaší společností již nikdy více.
Weigertová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2015 06:39, před 9 lety

Vážená paní Weigertová,
v pátek mi volal kolega z pobočky, p.Prokeš, potvrdil jsem mu, že částku je samozřejmě možné vyplatit, nebyl v tom žádný problém. Zjistím, co se stalo, nerozumím tomu. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2015 09:37, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.11.2015 13:05, před 9 lety


Marcela Weigertová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji,z mé strany je stížnost uzavřena.
Weigertová