Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Otřesná fy... vše řeší přes jejich tzv "distribuční portál".---
Takže např... když chcete kopnout v okolí vašeho domu.... nejdříve Vám musí v rámci požadavku stavebního úřadu poslat vyjádření....čekáte vždy přesně 30 dní na jakoukoli odpověď...
Po 30ti dnech a poté co jste jim předložili projekt... vám řeknou, "chybí vám kota".... nelze doplnit... opět musíte zadat nový požadavek... opět přesně 30 dní (posílají vždy poslední den lhůty)...
přijde Vám cyklostylované vyjádření (otázka 3 minut práce)...předložíte na úřad...
Chcete začít kopat?... poté co po 9 měsících máte stavební povolení třeba na plynovou přípojku?....
Zapomeňte.... musíte opět totéž předložit co jste předložili akorát to není pod hlavičkou "schválení projektové dokumentace", ale nyní se to jmenuje "umístění stavby v ochanném pásmu"....
opět čekáte 30 dní....poslali jste jim totéž, co mají, vyjádření přijde v podstatě stejné co už máte...
Chcete kopat?... ale kdepak....musíte oznámit alespon 3 dny předem....
Není komu oznámit, jakékoli kontakty nejsou... takže zadáte opět další požadavek, kde chcete kontakt, komu máte ohlásit....čekáte 30 dní....
Přijde vám.... podávejte se na stránky distribuce....na stránkách distribuce nic není.... zadáte další požadavek, kde chcete tel číslo na kohokoli....čekáte 30 dní.... odpověď.... mužete se podívat na naše stránky... a řešit vaše požadavky online....
Musíte požádat, aby se někdo přišel podívat.... není koho kontaktovat... opět zadáte požadavek... sdělte tel na kontaktní osobu, co se přijde podívat na výkop.... po 30ti dnech.... odpověď.... můžete řešit online na našich stránkách....
realita.... samozřejmě tam nic takového není....a tak pořád dokola...
To je fy, co si platíme z našich daní....státní monopol....
Stěžovat si na lampárně?... nebo tady?
nebo zadat další požadavek... a čekat na další cyklostylovanou odpověď 30 dní?....
Zábavné?.... no moc už ne...po roce.
Maštovský
čez distribuce
Zavést kontaktní tel čísla a osoby. Odpovídat a komunikovat když ne druhý den, tak za 2 dny.
|
Tweet |
Dle dostupných informací vyjádření k záměru spotřebitele společnost zasílá do 30 dní ode dne podání žádosti o odsouhlasení projektu, přičemž k žádosti je vhodné přiložit projektovou dokumentaci, číslo žádosti o připojení (pokud požadavek se žádostí souvisí), důvod podání požadavku a kontaktní údaje na žadatele.
Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Veškeré kontakty nalezne spotřebitel na webové adrese https://www.cezdistribuce.cz/cs/kontakty.
Pokud bude společnost i nadále nečinná, lze se obrátit i na advokáta.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.