Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V pondělí 1.7.2024 byla zásilka vložena do Z Boxu. Je čtvrtek, zásilka stále vězí v boxu, nikdo ji z něj doposud nevyzvedl, na mé 4 urgence na telefonu v zákaznickém centru se stále jen dozvídám, že urgenci zadali. Nikdo není schopen donutit kurýra, aby začal konat a také zkontroloval, že vše udělal. Přes sliby, že mi zavolají, jak celá věc pokračuje, mi nikdo nevolá, na mé urgence dostávám stále stejnou odpověď, která nic neřeší. Vydání zásilky zpět do rukou odesílatele prý také není možná. Jsem ve svízelné situaci. V zásilce jsou náhradní klíče k autu (ty originální ztratila manželka v lese). Auto stojí 120 km od mého bydliště a já s ním nemohu nci dělat. Chtěl jsem, aby vydali zásilku zpět do rukou odesílatele, že si pro ni dojedu vlakem, ale to prý také nelze. Nedostanu-li včas zásilku, neodjedu ani autem, ani následně neodletím na dovolenou.
Ondřej Haken, čekající příjemce zásilky
Urychlené vyzvednutí z boxu kurýrem a dodání zásilky co nejdříve, nejlépe dnes. Pokud to nelze, pak vydání zásilky do rukou odesílatele.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Hakene, moc nás mrzí, že jste se dostal do takové situace. Tak dlouho by zásilka na vyzvednutí rozhodně čekat neměla, omlouváme se za to. Spojíme se s kolegy a ověříme, co přesně se stalo. Jakmile budou mít pro vás nové informace, měli by se s vámi spojit a domluvit se na dalších krocích. Věříme, že se vše nakonec podaří dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.