Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77208Zpoždění objednávky o minimálně 30 minut a poškozené jídlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2024, před 7 měsíci

Kamila Abakhanova

Znění stížnosti

Dne 03.07.24 jsem si udělala objednávku přes kurýrní společnost Bolt. Bageterie Boulevard za 386,-Kč. Jídlo bylo objednáno ve 20:18, bylo připraveno ve 20:32 a pak se čekalo do 20:53 na kurýra. Kurýr doručoval pak jinou objednávku(to se stává už po 3 nebo 3. že dostávám objednávku jako poslední). A pak kurýr nemohl můj dům, nevím proč. A jídlo se doručilo ve 21:17, když podle info při objednání by mělo byt doručeno maximálně ve 20:53. Při tom jídlo bylo poškozené, polévka celá vytekla. Krabička kde by měla byt polévka byla prázdná a ostatní jídlo bylo zalito tou polévkou, a taky bylo všechno studené. Jídlo jsem měla vyhodit.(důkazy a foto jsem poslala na podporu)

Požádala jsem o storno. Po kontaktování podpory po skoro 13h jsem byla oznámena, že mohou mi vrátit maximálně 347,-Kč. Když jsem se zeptala za co jsem zaplatila 39,-Kč a proč nevrací mi celkovou částku, oni mi řekli že je to kvůli nějakým "interním pravidlům", které nemohou mi napsat protože jsou pro agenty.

S tím naprosto nesouhlasím. Nemusím platit za službu/zboží které nebylo dodané. Pokud máte nějaké pravidla "interní", tak řešte to prosím mezi sebou, s agenty, restauraci nebo kurýrem, mě to nezajímá.

Děkuji za zničenou náladu, večer, že jsem zůstala hladová a ještě mám za to platit.
Tě 39,-Kč jako jsem nepotřebovala, ale teď je to jen z principu.Takové chování a peníze stržené za "vzduch" - to je naprosto podvod.


Produkt

Doručení jídla z Bageterie Boulevard - 03.07.24 - Bolt Food - zpoždění a poškození


Požadované řešení

Vracení celkové částky - 386,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 17:18, před 7 měsíci

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 12:55, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 10:39, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.