Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77211Reklamace zrušeného spoje dne 30.6.2024 z Brna na Prahu v 18 .09

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2024, před 7 měsíci

Hana Zelená

Znění stížnosti

Dobrý den,
Podávám tímto reklamaci. Jeli jsme s devítiletou vnučkou z Brna do Berouna.
1.30.6.2024 zrušen spoj Brno Praha v 18.09.Dle pokynů pracovníků přesun RJ směr Přerov. Vlak zůstal ve Vyškov na Moravě. Po zvážení situace opuštění vlaku a nouzové ubytování v penzionu Sirius. V 10.hodin v noci.
2.1.7. 7 30 výměna původní jízdenky pracovnicí Regio jetu ve Vyškově na Moravě za jízdenku *** z Vyškova do Brna a dále do Prahy. Původní jízdenku si pracovnice ponechala. Spoj měl zpoždění a nestihly jsme vlak Brno Praha. Výměna v Brně za Bus Regio jetu. Bus měl zpoždění cca 20 minut. Do Berouna jsme dojely 10 minut před koncem příměstského tábora.
čísla jízdenek První jízdenku nemám je ve Vyškově mám jen kousek z pokladního dokladu ***a to *** Druhá jízdenka***, Třetí ***
Za nouzové přespání zaplaceno 1700 Kč. Zmeškaný táborový den 1000 Kč.
Vím, že situace byla složitá, ale přesto žádám o zvážení nějaké kompenzace nákladů. Doklady mohu poslat. Dle mého bylo lepší ponechat cestující v Brně a sehnat autobusy tam.
Zdravím Hana Zelená


Požadované řešení

Za nouzové přespání zaplaceno 1700 Kč. Zmeškaný táborový den 1000 Kč.
Vím, že situace byla složitá, ale přesto žádám o zvážení nějaké kompenzace nákladů.
Doklady mohu poslat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 17:32, před 6 měsíci

Podle stránek společnosti závisí výše kompenzace na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů společnosti. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobeném pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou.

Například u vybraných linek v případě nezaviněného zpoždění v délce trvání 241 a více minut má cestující právo na vrácení 100 % z jízdného, v případě zaviněného zpoždění musí být délka zpoždění 181 a více minut.

Pokud se jednalo o vlakový spoj a zpoždění bylo předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci v příslušné výši vzniká spotřebiteli vždy.

Při nákupu vlakové jízdenky i přes informaci, že vlakový spoj bude opožděn, nevzniká nárok na náhradu další škody (např. proplacení návazného spoje jiných dopravců). Totéž platí při stornování vlakové jízdenky z důvodu zpoždění. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Pokud spotřebitel není spokojen s výší vrácené částky, může se obrátit na společnost, aby situaci opětovně posoudila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 12:57, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2024 10:43, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.