Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
chci podat stížnost ohledně změny v čase příjezdu autobusu spoje Litovel,,aut.nádr. - Bílá Lhota,Řimice,náves.
konkrétně jde o Bus 307 (890307 501) v čase 5:15 - 5:38 . Ještě včera jel stejný autobus 5:20 z Litovel,,aut.nádr. .Rád bych věděl proč se čas výjezdu z Litovle změnil ?
Z kolegou jezdíme každý pracovní den z Olomouce do Bílé Lhoty do práce. Práce nám začíná v 6:00. Kvůli změně v jízdním řádu nám nenavazuje spoj a do práce jsme dnes kvůli tomu přišli pozdě. Nikdo nás o změně neinformoval a když jsme koukali na IDOS, tak jsme zjistili že spoj kterým to do práce stihneme má začít jezdil až v září, jde ale o úplně jiný autobus.
kdyby to šlo, tak si najdeme jiný zavazující spoj. Bohužel teď ale není autobus kterým bychom se do práce dostali v čase který potřebujeme.
Rád bych věděl důvod změny a jestli to můžete upravit tak aby to navazovalo se spojem z Olomouce. Nechci po vás vymyšlení nového navazujícího spoje, chci abyste to vrátili tak jak to bylo.
Děkuji za odpověď.
S přáním pěkného dne,
Axman
Bus 307 (890307 501)
Byl bych rád aby znovu fungovala návaznost spoje z Olomouce do Bílé Lhoty přes Litovel v požadovaném čase.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči změně jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.