Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77212Spoj zrušen/změna jízdního řádu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2024, před 5 měsíci

Yirka Axman

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci podat stížnost ohledně změny v čase příjezdu autobusu spoje Litovel,,aut.nádr. - Bílá Lhota,Řimice,náves.
konkrétně jde o Bus 307 (890307 501) v čase 5:15 - 5:38 . Ještě včera jel stejný autobus 5:20 z Litovel,,aut.nádr. .Rád bych věděl proč se čas výjezdu z Litovle změnil ?
Z kolegou jezdíme každý pracovní den z Olomouce do Bílé Lhoty do práce. Práce nám začíná v 6:00. Kvůli změně v jízdním řádu nám nenavazuje spoj a do práce jsme dnes kvůli tomu přišli pozdě. Nikdo nás o změně neinformoval a když jsme koukali na IDOS, tak jsme zjistili že spoj kterým to do práce stihneme má začít jezdil až v září, jde ale o úplně jiný autobus.
kdyby to šlo, tak si najdeme jiný zavazující spoj. Bohužel teď ale není autobus kterým bychom se do práce dostali v čase který potřebujeme.
Rád bych věděl důvod změny a jestli to můžete upravit tak aby to navazovalo se spojem z Olomouce. Nechci po vás vymyšlení nového navazujícího spoje, chci abyste to vrátili tak jak to bylo.
Děkuji za odpověď.

S přáním pěkného dne,

Axman


Produkt

Bus 307 (890307 501)


Požadované řešení

Byl bych rád aby znovu fungovala návaznost spoje z Olomouce do Bílé Lhoty přes Litovel v požadovaném čase.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 17:36, před 5 měsíci

Stížnosti směřující vůči změně jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 18:28, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.