Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dnes jsem si v Lidlu koupila zelené víno.
Večer jsem si ho umyla, dala na talíř a co nevidím... Po vině lezou sneci.
Opravdu příjemné zjištění.
Zelene kuličkové víno
Omluva, náhrada vína.
|
Tweet |
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
Vážená zákaznice,
děkujeme za informaci. Doposud jsme nezaznamenali žádnou podobnou stížnost. Protože však nemáme k dispozici podrobnější údaje o zboží, šarži a adresu prodejny, kde bylo zboží nakoupeno, nemůžeme prověřit kvalitu dodávky tohoto zboží.
Všichni naši zákaznici však mohou využít možnosti vrácení zboží, pokud nejsou spokojeni s kvalitou našeho zboží.
Pro další komunikaci s naší společností můžete využít bezplatnou zákaznickou linku 800 115 435 nebo email hotline@lidl.cz. Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Stížnost proto uzavíráme.