Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77226Okradla mne pokladni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2024, před 6 měsíci

bunata Ladislav

Znění stížnosti

Dnes 6.7 2024 jsem v 9.30hod platil 100korunou plnotucne mleko a chleba pulku cena dohromady 45 kc. A vratili mi 45kc.byla to kasa c 3 kdyz jsem to rekl pokladni tak mne obvinila ze ji chci ja okract o 10 kc a sla prepocitat kasu vratilase za ca5 minut a tvdilami ze ji nic neprebiva a kdyz jsem chtel abyse podivali na kamery tak mi bylo receno ze to nejde jedine pres policii.a jeste me pani pokladni zacla pred plnou prodejnou rikat ze jsou semnou neustale nejake problemi .bydlim ve strazi pod ralskem 7 let a nikdy jsem nemel .jediny incident.jde o princip prosim podivejte se na kamery .chovani pani pokladni je velmi zvlastni.obvinovat nekoho ze vas chce okract o 10kc a pak ho lzive obvinovat takhle se nevinej clovek nechova.predem dekuji za vyrizeni a odpoved. ***


Produkt

Spatne vraceni penez


Požadované řešení

Zadam abyse zjistila pravda protoze sem jeste nevidel aby nekdo lhal kuly 10 kc.pokut to pani pokladni nadela casteji?pak by to byl mnohem veci problem.mohlo se to vyresit naprosto v pohode ale kdyz vas zacne dotycna obvinovat ze ji vy chceta okract a ze jse nejaky problemovy clovek tak se to musi vyresit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 11:58, před 6 měsíci

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebiteli doporučujeme vrácené peníze zkontrolovat ihned po převzetí, jak v tomto případě spotřebitel pravděpodobně učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 17:47, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.