Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přeji dobrý den.
Před několika málo dny jsem ve Vašich prodejnách v Brně zakoupila depilační pěnu Veet Minima Dry Skin.
Dnes jsem se rozhodla krém použít, a k mému zděšení mi krém narušil povrch nehtů. Mimo kompletně zničenou strukturu mi krém mé jinak zdravé silné nehty naprosto zeslabil, co hůř - na ukazováčku a palci krém viditelně ROZEŽRAL povrch mých nehtů.
Veet Minima Dry Skin
Jsem jinak spokojená a dlouholetá zákaznice. Mé nehty jsou pro mě však velmi důležité a jejich natolik závažné poškození se mě silně dotýká. Ráda bych byla pro toto poškození odškodněna buď to vrácením peněz + drobnou finanční náhradou, slevou, nebo poukazem do Vašich prodejen (stále přeci jen ve Vašich prodejnách ráda nakupuji, a tohle je první vážné pochybení jednoho z Vašich produktů).
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Rossmann, spol. s r.o.
Dle čl. 2 odst. 1 písm. a) nařízení 1223/2009 o kosmetických přípravcích se kosmetickým přípravkem rozumí jakákoli látka nebo směs určená pro styk s vnějšími částmi lidského těla (pokožkou, vlasovým systémem, nehty, rty, vnějšími pohlavními orgány) nebo se zuby a sliznicemi ústní dutiny, výhradně nebo převážně za účelem jejich čištění, parfemace, změny jejich vzhledu, jejich ochrany, jejich udržování v dobrém stavu nebo úpravy tělesných pachů. Zakoupený výrobek je tedy kosmetickým prostředkem. Kosmetické přípravky vyráběné a uváděné na trh v Evropské unii musejí splňovat příslušné legislativní požadavky.
Na základě výše uvedeného se domníváme, že depilační pěna je kosmetickým přípravkem ve smyslu uvedeného nařízení.
Zároveň zdůrazňujeme, že za vadu lze považovat jen zákonem stanovené skutečnosti. Vadou tak bude například, pokud zboží není možné použít k obvyklému účelu. Pokud by depilační pěna obsahovala zdraví nebezpečné látky, pak by bylo vhodné nechat posoudit bezpečnost výrobku příslušným dozorovým orgánem, jehož rozhodnutí by mohlo zakládat nárok spotřebitele na vrácení peněz. Individuální alergická reakce na určitou látku obsaženou v pěně ovšem není důvodem k reklamaci.
V případě, že by byl výrobek vadný, mohl by spotřebitel požadovat náhradu nemajetkové újmy. Tu je však nutné prokázat a vyčíslit, což je v obdobných případech složité.
Jestliže se spotřebitel domnívá, že se v konkrétním případě jedná o závadný výrobek, může se obrátit na Českou obchodní inspekci, která vede seznam rizikových výrobků.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.