Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pěkný den,
už přes měsíc komunikuji s operátorem ohledně vyžádání výpisu hovoru za půl roku, komunikuji i na pobočce a v rámci zákaznického servisu, (byla jsem vyzvana ohledně ověření, jak dlouho užívám sim- nabízela jsem jim že je možné jako ověření číslo vedeno k hlavnímu bankovním účtu více než tři roky)
( na
zákaznickým servisu po mě chtěli jako ověření puk a servisní číslo sim což v podstatě neříká od kdy jsem majitelem sim ) ověření jsme vyřešili osobně na pobočce,(odkad jsme volali do zákaznického centra, v rámci kompetence byly možné pouze odchozí hovory cca 7 měsíců zpětně ) zadala jsem i o kontakt s někým kompetentní přes emailovou komunikaci customers service, které oddělení, nebo osoba kde vyřizují tyto záležitosti, zatím stále nemám odpověď, ptala jsem se i na alternativní možnosti. Zaslání poštou na adresu,komunikace přes datovou schránku některé odpovědi se i opakuji, (že to neni možné, pouze to co mám v aplikaci - 90 dnů - přeposílám celou konverzaci -kde už třeba řešíme ohledně ověření a následně pak dostanu email ze to není možné), byla jsem i na policii kde je to možné pouze v případě trestného řízení , vše má zajistit operátor děkujim za Vaše vyjádření a rychlou komunikaci
Zpětný výpis hovoru za 6 měsíců
od 7 2023 února do 7 cervence 2024
|
Tweet |
Výpis volání a čerpání kreditu může spotřebitel nalézt v "samoobsluze" společnosti nebo mobilní aplikaci v sekci Výpisy.
Pokud některý ze zaměstnanců společnosti uvedl, že výpis je možné poskytnou za delší časové období než je 90 dní, je společnost povinna takový výpis poskytnout. Obecně totiž platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.