Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
27. 6. 2024 jsem koupila a hned zaplatila porcelánovou panenku, platba šla na účet Aukro. Když mi panenka nepřišla, označila jsem na Aukru problém a vyplacení peněz bylo prodávajícímu pozastaveno. Prodávající nejprve nekomunikoval, pak jen napsal, že zásilku odešle, ale neodeslal. A teď jsem s velkým údivem zjistila, že tu samou panenku prodejce znovu vystavil a nabízí opět na Aukru. Já nemám ani panenku, ani peníze. Nevím, co mám dělat.
Porcelánová panenka (7060660843) Juliak30
Mám o panenku stále zájem. Nejraději bych byla, kdyby mi prodejce panenku zaslal. Aukro by pro něho uvolnilo mou platbu a bylo by vše v pořádku, to jsem prodejci též napsala i do zpráv. Ale nevím, jak to dopadne, když panenku nabízí znovu. Pokud mi panenku nezašle, chtěla bych zpátky peníze, teď nemám nic.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti AUKRO s.r.o. "systém Aukro umožňuje Prodejcům (podnikatelům i nepodnikatelům) nabízet Zboží k prodeji třetím osobám – Kupujícím. Právní vztah z kupní smlouvy existuje tedy výlučně mezi Prodejcem a Kupujícím; do tohoto právního vztahu Provozovatel (společnost AUKRO s.r.o.) nevstupuje s výjimkou popsanou v čl. 2.1.4 obchodních podmínek. Na úpravu práv a povinností z kupní smlouvy mezi Uživateli se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Prodejce Podnikatelem a Kupující Spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku."
Dále je zde uvedeno, že pokud dojde v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Aukro, v programu Ochrany kupujících, umožňuje, aby Kupující požádal o náhradu v případě, kdy kupující zaplatil za Předmět, ale neobdržel jej.
Pro získání náhrady v rámci programu Ochrana kupujících musí Uživatel bez zbytečného odkladu oznámit Aukru prostřednictvím kontaktního formuláře, že mu Prodejce nezaslal Předmět. Pověření pracovníci Aukra vzniklou situaci prověří a vyzvou Prodejce ke zjednání nápravy. Pokud jejich výzvy nebudou úspěšné, bude mít Kupující možnost žádat o náhradu, jež je podmíněna projevením zájmu o účast a vyplněním a odesláním žádosti, který obdrží od Provozovatele, s uvedením všech podstatných informací popisující průběh transakce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
v nastalé situaci postupovala kupující v souladu s našimi pravidly a problém při dokončení obchodu nahlásila naší Zákaznické péči. Současně došlo k pozastavení platby do dořešení situace. Ověřila jsem, že celý spor je uzavřen a peníze za nedokončený obchod byly kupující vráceny zpět na účet.
S přátelským pozdravem, Zuzana, vedoucí Zákaznické péče
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.