Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77247Pojistný podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2024, před 6 měsíci

Hana Piwowarzikova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Soused mi nedopatřením naboural oboje dveře na straně řidiče a práh na levé straně. Dohodli jsme se,že nebudeme přivolávat Policii, že se dohodneme na řešení skrz sousedovo povinné ručení. Škoda se nahlásila na pojišťovnu a auto se umístilo do Autocentrum Šmucler k opravě. Pracovník centra oznámil, že oprava bude trvat 10 dní. Nakonec bez oznámení po 22 dnech mi bylo auto po opravě vráceno avšak byli opraveny pouze dveře, nikoliv práh. Ujistila jsem se, že likvidatorovi i pojišťovně byla škoda nahlášena včetně opravi práhu. Oprava práhu byla taktéž fakturovana na pojišťovnu a pojišťovna tuto částku servisu vyplatila. Do protokolu k navrácení auta jsem si nechala potvrdit,že auto mi předávají bez opravi na práhu. Taktéž jsem se dozvěděla o výši částky opravy, které je dle názoru dalších profesionálů z oboru premrstena zhruba trojnásobně. Zřejmě zde jde o nekalé praktiky autoservisu ve spolupráci s likvidatorem,kdy zjevně využívají pojistných plnění, kdy nebyla přivolána Policie a záměrně se na nich obohacují. Pojišťovna tedy zaplatila opravy, které nebyly provedeny a já mám stále poškozené auto. Ráda bych aby autoservis vyrovnal finančně položku z faktury za opravu práhu, tyto peníze,aby byly vypláceny mě a já si dále opravu zajistím jinak. K dalším opravám a napravam jim auto svěřit nechci jen už vzhledem nedodržování termínů, chabé komunikaci a nedůvěře k službám. Na co mám prosím narok a jak mohu nechat situaci prověřit, aby nedošlo k poškození dalších osob.
Děkuji.


Produkt

Autoservis


Požadované řešení

Autoservis vyrovná částku, kterou neoprávněně uctoval pojišťovně k mým rukám a já si následně zajistím opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 14:01, před 6 měsíci

Vzhledem k tomu, že se v tomto případě jedná o plnění z pojistné smlouvy uzavřené s pojišťovnou UNIQA pojišťovna, a.s. a Autocentrum Jan Šmucler je v tomto případě nejspíše smluvním servisem pojišťovny, označili jsme jako subjekt stížnosti společnost UNIQA pojišťovna, a.s.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události. Ke stížnosti je vhodné přiložit i potvrzení o tom, že k opravě prahu nedošlo. V tomto případě se domníváme, že spotřebitel má nárok na opravu prahu či vyplacení nákladů na opravu prahu.

Pokud se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou, je možné se obrátit na soud.

Jestliže má spotřebitel podezření na trestnou činnost autoservisu, je možné se obrátit i na Policii ČR, která by mohla celou situaci prověřit. Primárně je však vhodné toto podezření řešit přímo s pojišťovnou, která by mohla být poškozenou.

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, info@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.