Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#77253Neukončená smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2024, před 6 měsíci

Libor Holopírek

Znění stížnosti

Dobrý den,
byl jsem u Vodafone 12 let. V prosinci 2023 jsem přešel k O2, hlavně kvůli pokrytí v lokalitách kde se pohybuji. Po přechodu mi poté Vodafone nic neúčtoval Prosincová faktura 0,-, Lednová faktura 0,-, ale v únoru mi najednou přišlo, že mám zaplatit 1472,-.

Byl jsem na prodejně to řešit, kde mi bylo vysvětleno, že tam mám jedno číslo (za které jsem do té doby neplatil) a tím pádem mi účtují oprávněně minimální plnění a že tuto smlouvu a číslo deaktivují, dokonce jsem toto vyúčtování platil hotově na prodejně. To samé se opakovalo v Březnu, znovu jsem byl na prodejně a řešil proč mi to účtují znovu, když jsem to řešil měsíc zpět s požadavkem vše ukončit.

V Dubnu nic nepřišlo, tak jsem si oddychl, že už to mám konečně z krku, ale v Květnu mi na dovolené přišlo, že mám zaplatit 5082,-Kč...

Ihned po dovolené jsem zadával reklamaci, která byla zamítnutá, protože prý smlouva je furt platná a doúčtováváají mi minimální plnění. (Asi za ty měsíce kde byla 0,-)

Vzhledem k tomu, že jsem neuspěl pomocí formuláře, tak jsem volal na linku, kde mi bylo řečeno, že reklamace řeší pouze takto přes formulář a nebo na prodejně. Jejich prodejnám se už po zkušenostech vyhýbám obloukem. Domluvil jsem se s operátorkou, že se mi někdo ozve a bude se mnou tuto situaci řešit, ale od 28.6 se mi furt nikdo neozval.

Přijde mi tato situace absurdní vzhledem k okolnostem, že jsem byl jejich zákazníkem 12 let.


Požadované řešení

Žádám o vrácení platby za Březnové vyúčtování, které už považuji za neoprávněné a které bylo po mé návětěvě prodejny, kde jsem situaci řešil.
A samozřejmě žádám i o zrušení Kvetnové vyúčotvání na 5082.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2024 14:45, před 6 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za služby, které si od společnosti prokazatelně objednal a společností byly dodány.

Společnost je povinna ukončit smlouvu dle toho, co bylo se spotřebitelem ujednáno. Jestliže se strany dohodly na ukončení smlouvy, měla být následně smlouva ukončena. Po ukončení smlouvy by spotřebiteli již nemělo být nic účtováno.

Dle zákona platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy (ukončení smlouvy dle domluvy), nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2024 14:43, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Holopírku, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace.
Reklamaci lze dle Všeobecných podmínek možné podat prostřednictvím elektronického formuláře, který zákazníci nalezenou ve své internetové samoobsluze Můj Vodafone, nebo písemně na naši adresu. Reklamaci nelze podat telefonicky. Reklamační oddělení komunikuje pouze písemnou formou. Na obdržené reklamace odpovídáme písemně, nikoli telefonicky. Podle Zákona o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. jsme povinni doručení vyřízení reklamace provést prokazatelným způsobem (tj. e-mailem – v odpovědi na reklamační formulář nebo dopisem).
Dle Vašeho vyjádření jste již danou záležitost řešil reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2024 21:52, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 20:49, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.