Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stále nevyplacena částka za vozidlo.A to i přes to,že jsem to řešil telefonicky i osobně.Stale stejná výmluva na pana vedoucího.
Předal jsem dne 3.7 2024 po telefonické domluvě vozidlo Renault Megan Gabrio rok výroby 2021 na ekologickou likvidaci.Po pravdě po opravě plynového pedálu bylo vozidlo plně pojízdné STK mělo do 16.8 2024.Tudiz na vozidle bylo spousty náhradních dílů.Do teď nebyla vyplacena žádná finanční částka.. A to I přes několika telefonátu a i po osobní schůzce.
Okamžitá finanční úhrada a začít plnit sliby které mám na webových stránkách a hlavně slušné chování ke svým klientům.
|
Tweet |
Povinnost podnikatele zaplatit spotřebiteli částku za předání vozidla se řídí tím, co bylo mezi stranami smluveno. Bylo-li mezi stranami smluveno, že za vozidlo spotřebitel od podnikatele obdrží určitou částku, je podnikatel povinen tuto částku spotřebiteli vydat. Neučiní-li tak, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na telefonáty, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Kutnohorská 702, 11101 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.