Společnost


Petr Mikoláš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7726Nedodání již zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2015, před 9 lety

Milan Hrbek

Znění stížnosti

Dobrý den.
Chtěl bych podat stížnost na firmu: MP interier se sídlem: Staré náměstí 48
Ostrov 363 01 ČR /Karlovarský kraj/ za nedodání zaplaceného zboží.
Jedná se o zahradní krb Barbakan s číslem objednávky: 1504803
ze dne 30.4.2015.
Na toto zboží byla vystavena zálohová faktura ve výši 100% na částku 14.170,-Kč.
Termín dodání byl uveden s datumem 15.až 17. května tohoto roku.
Firmu jsem několikrát kontaktoval mailem a rovněž i telefonicky ale nedostal jsem žádnou odpověď a telefon nikdo nezvedá.
Prosím o zjednání nápravy.

S pozdravem M.Hrbek.


Produkt

Zahradní krb Barbakan


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od kupní smlouvy a vrácení celé zálohové částky ve výši 14.170,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 13:06, před 9 lety

Prodávající má povinnost kupujícímu odevzdat věc a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou. Neučiní-li tak, ocitá se prodávající v prodlení. V takovém případě se kupující může domáhat splnění povinnosti prodávajícího nebo může požadovat odstoupení od smlouvy.

V souladu s § 1978 občanského zákoníku by měl kupující prodávajícího vyzvat k dodání zboží. Ve výzvě by měl kupující požadovat dodání zboží a poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu (14 dní) k plnění. Nedodá-li spotřebitel zboží ani po uplynutí této dodatečné lhůty, kupující může od smlouvy odstoupit a požadovat zpět finanční prostředky, které plnil. Tuto výzvu by měl zaslat písemně prostřednictvím poštovních služeb (nejlépe s dodejkou a ponechat si kopii výzvy) a to z důvodu dokazování v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2016 17:45, před 9 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.