Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#77276Nefunkční personál v OC Letňany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2024, před 7 měsíci

Michaela Lepková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych si stěžovala na nedostatečnou funkčnost Tescového personálu v Letňanech.
Problém tkví v tom,že mi stále byly podávané mylné informace a velmi dlouhá časová prodleva mě, jako nespokojeného zákazníka donutila odejít s nepořizenou.
Do Tesca jsem šla v době pauzy,tudíž v pracovní době. Chtěla jsem vrátit cca 50ks láhvových flašek. Bohužel, automat nefungoval a svítilo:"volat obsluhu."

Po sdělení na informacích, že lahvomat nefunguje, mi bylo řečeno, že obsluha byla zavoláná. Po 10 minutách, jsem se opětovně vrátila na informace s prosbou,že se stále nic neděje a že již čekám 10minut,načež mi bylo sděleno, že
to určitě 10minut ještě není. Uteklo
dalších 15minut a po další cestě na
informace mi bylo řečeno, že tam šel
pracovník. Bohužel, nic se nezměnilo a po
30minutách bez jakékoli odezvy, jsem
byla donucena,vzít 50ks lahví a táhnout
se s nimi nazpět do práce. Služba
personálu mě velice zklamala. Na to,že má
být Tesco vlajkovou lodí a má být
chloubou, je jen hořkou zkušeností a neschopností přístupu personálu, směrem k zákazníkovi.Bylo by vhodné,za mou ztrátu času a za nekompetentnost pracovníků věnovat mi náhradu škody. Děkuji za zpětnou vazbu a návrh na možné řešení.
Lepková Michaela
***


Produkt

Vrácení lahví


Požadované řešení

Kompenzace za ztrátu času 30minut čekání na nic.
Proškolení personálu, jak jednat se zákazníkem a hledání možné alternativní řešení,které vymyslet šlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 16:02, před 6 měsíci

Zákon o obalech se vztahuje na podnikající fyzické a právnické osoby, které
1. uvádí obaly na trh: výrobci obalů, dovozci obalů ze zemí mimo území EU a přepravci obalů ze zemí EU
2. uvádí obaly do oběhu: distributoři obalů (tj. osoby, které nakoupí balené výrobky v České republice a předají je dále, ať již úplatně nebo bezúplatně).

Dle § 9 odst. 5 zákona o obalech je osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, povinna zajistit, aby tyto obaly nebo odpady z těchto obalů, jde-li o vratné zálohované jednorázové obaly, byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu. Zároveň musí taktéž zajistit zpětný odběr těchto obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru dle § 10 téhož zákona.

Z výše uvedeného se domníváme, že společnost Tesco Stores ČR a.s., je povinna zajistit zpětný odběr obalů nebo odpadů z nich, a zároveň musí informovat spotřebitele o způsobu zajištění tohoto zpětného odběru.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.

Dle § 36 písm. b) zákona o obalech kontroluje zajištění zpětného odběru osobami, které uvádějí obaly na trh nebo do oběhu prodejem spotřebiteli, Česká obchodní inspekce, na kterou je možné se v případě opakovaného problému s výkupem s podnětem obrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2024 18:16, před 5 měsíci

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.