Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Tento email jsem posílala 9.6.2024 na reklamační oddělení (stížnosti) poj. Slavia:
Dobrý den, prosím o prošetření zamítnutí pojistné události c.: ***.
Dne 8.2.2024 jsem nahlasila rozbitá okna v domě, kde bydlím a kde mám sjednané pojištění - č.poj.smlouvy: *** ze 30.06.2017 Ještě téhož dne jsem zaslala fotografie atd.
V me smlouve DOMOV+-NADSTANDART je jasně napsáno rozbití skla jakoukoliv události a též mám pripojisteny vandalismus.
Také se mi nelíbí, že pojistovna vůbec neodpovídá na mnou zaslané emaily.
Dnes jsem volala na jejich linku a paní může pouze urgovat můj email.
Vše je výše uvedene
Vyplaceni pojistné události.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat stížnost, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Stížnost je možné zaslat na adresu pojistitele Slavia pojišťovna a.s., Táborská 940/31, Praha 140 00. Stížnost je dle stránek společnosti možné podat také prostřednictvím e-mailu: stiznosti@slavia-pojistovna.cz. Pojišťovna je povinna vyřídit stížnost nejpozději do 30 dní od jejího doručení. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou).
V případě nevyřešení sporu u neživotního pojištění smírnou cestou se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci (ČOI). Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů při ČOI je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Tato služba je bezplatná.
Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost pojistnou událost vyplatila. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.