Společnost


Slavia pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77283Neuznaná pojistná událost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2024, před 6 měsíci

Petra Vondráková

Znění stížnosti

Tento email jsem posílala 9.6.2024 na reklamační oddělení (stížnosti) poj. Slavia:
Dobrý den, prosím o prošetření zamítnutí pojistné události c.: ***.
Dne 8.2.2024 jsem nahlasila rozbitá okna v domě, kde bydlím a kde mám sjednané pojištění - č.poj.smlouvy: *** ze 30.06.2017 Ještě téhož dne jsem zaslala fotografie atd.
V me smlouve DOMOV+-NADSTANDART je jasně napsáno rozbití skla jakoukoliv události a též mám pripojisteny vandalismus.
Také se mi nelíbí, že pojistovna vůbec neodpovídá na mnou zaslané emaily.
Dnes jsem volala na jejich linku a paní může pouze urgovat můj email.


Produkt

Vše je výše uvedene


Požadované řešení

Vyplaceni pojistné události.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 09:57, před 6 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat stížnost, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil. Stížnost je možné zaslat na adresu pojistitele Slavia pojišťovna a.s., Táborská 940/31, Praha 140 00. Stížnost je dle stránek společnosti možné podat také prostřednictvím e-mailu: stiznosti@slavia-pojistovna.cz. Pojišťovna je povinna vyřídit stížnost nejpozději do 30 dní od jejího doručení. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Nereaguje-li společnost na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou).

V případě nevyřešení sporu u neživotního pojištění smírnou cestou se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci (ČOI). Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů při ČOI je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Tato služba je bezplatná.

Pokud selžou všechny cesty smírného řešení sporu, může se spotřebitel obrátit na advokáta a jeho cestou podat žalobu k civilnímu soudu.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 09:25, před 4 měsíci

Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost pojistnou událost vyplatila. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.