Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Před téměř dvěma měsíci jsem posadil nějaké inzeráty na Bazoš.
Pak jsem byl zablokován s tím že jedny hodinky jsou padělek.Ty jsem stáhl a odblokování mne.
Teť po téměř dvou měsících v neděli 7.7.znova blokace.Po protestu 8.7.dopoledne odblokování ale zhruba po čtyřech hodinách opět blokace.
DŮVOD.....inzerce údajného padělku hodinek kterou jsem řešil před těmi dvěmi měsíci a které už dávno nemám,které jsem prodal jinde.
Jistý pan David se chová jak pán světa a nemá koule na to přiznat že udělal chybu.
Měli-li technickou chybu dá se to pochopit ale následné jednání tohoto arogantního jedince co si léčí mindráky je nepřípustné.
Pane Smičko pan David kazí to co jste vybudoval.
Je to nekompetentní arogantní jedinec bez kouska svědomí v těle.
Inzerát 1857044135 smazán už před téměř dvěma měsíci
Okamžité zrušení blokace a omluva od pána světa Davida.
Já nevím kdo rozhoduje na Bazoši o tom zda se jedná o padělek nebo ne,zda se mi to dost krátkozraké.
Ale není možné po dvou měsících po údajném prohřešku znovu zareagovat a zablokovat přístup.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.