Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7730Zrušení zásilky ponožek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2015, před 9 lety

Michal Hulovych

Znění stížnosti

Dobrý den,
byly mi zaslány Vaší firmou zdarma ponožky, které vůbec nechci.Píšete, že
mohu další zásilku zrušit na tel.č. 227191219 , ale na tom čísle se mi již delší čas nikdo neozývá..Prosím o zrušení zasílání jakéhokoliv zboží od Vás....
Mé zákaznické číslo je 289503...Děkuji Hulovych


Požadované řešení

Ukončení zásilek (spolupráce)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2015 14:45, před 9 lety

Pokud společnost na uvedeném telefonním čísle neodpovídá, měl by spotřebitel informovat společnost prostřednictvím poštovních služeb. Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitel po telefonu souhlasil se zasláním vzorku zdarma), měl by spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Obezřetnost je v daném případě na místě, jelikož takovéto smlouvy, kdy se plnění pravidelně opakuje, je někdy možné vypovědět až po určité době.

Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy (zaslat doporučeně s dodejkou a nechat si kopii odstoupení od smlouvy) na adresu společnosti.

Jedná-li se o neobjednané plnění, tedy případ, kdy si spotřebitel nic neobjednal (ani po telefonu nesouhlasil se zasláním vzorku zdarma), nemusí za toto zboží platit a může si zboží ponechat. Je vhodné obrátit se písemně na společnost, že si zasílání neobjednaného zboží spotřebitel nepřeje a aby jej společnost neobtěžovala s požadavky na zaplacení. Obecně lze doporučit formu písemnou (zaslat doporučeně s dodejkou a nechat si kopii dopisu).

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2015 08:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.