Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Vždy som si myslel ,že spoločnosť bazoš je seriózna firma ,ale je to jedna banda podvodníkov ako aj sám vlastník pán inžinier Smička mám dojem.
Do spoločnosti sa nedá zavolať ani samotnému vlastníkovi. Nikto neodpovedá na maily iba nejaký umelo vytvorený operátor ktorý dookola točí o tom istom.
Vzniknutý problém sa absolútne nerieši.
Nejaká milá pani operátorka zo Slovenska menom M.K. mi neprávom zablokovala číslo údajne na základe podvodu.
Aký podvod sa pýtam...?..
Buď ma niekto hekol alebo problém vznikol v systéme ,neviem.
Zablokovali ste mi neprávom číslo vážený.
Veľmi pekne Vás žiadam o riešenie vzniknutého problému.
V opačnom prípade podám na Vás a vašu spoločnosť trestné oznámenie a podám aj podnet na ministerstvo!
Čo má toto znamenať?
Blokovať serióznych zákazníkov neprávom to viete? Ale skutočných podvodníkov si ani nevšímate?
Je normálne ,že sa Vám na inzerát ozve nejaká pani učiteľka ktorá javí záujem o kúpu... ,neskôr sa ozve zas nejaká pani zástupkyňa riaditeľa školy ktorá tiež javí záujem a ešte Vám chce poslať kuriérsku spoločnosť ktorá Vám pomôže zabaliť balík a podobne?..
Takýmto podvodom neuverí nik.
Toto sú ozajstný podvodníci a nie my seriózny predajcovia.
Takže očakávam ,že môj problém bude v čo najkratšom čase vyriešený!!!
Žiadam Vás o okamžité riešenie vzniknutého problému ,zablokovania môjho čísla neprávom.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Ing. Radim Smička, Vrbátky 17, 79812.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.