Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#77304Neuznaná reklamace Marimex aquamar 6003

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2024, před 6 měsíci

ivan śeděnka

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o telefonní číslo na technika který zjistil závadu na
čerpadle. Určitě nesouhlasím s vyjádřením . Virivka byla v provozu
maximálně 1 týden od zakoupení a vše bylo řádně naufouknuto filre a
látková síťka byla nasatena po celou dobu používání filtrace. Tak ,buď je
závada způsobena špatným čerpadlem nebo konstrukcí filtrace
systému!!!!!!
Vířivka je podle návodu až pro 6 osob a byli jsme ve virivce
je 2 . A to maximálně v hodinách 5 hodin. Tak není možné aby se to
podle vašeho vyjadreni stálo z naší viny. A pokud máte problémy s
čerpadly a vlasy ,tak by měl být v návodu dodatek, že do vířivé vany su
musí nosit plavecká čepice. Pokud reklamace nebude vyřizena kladně
,předám vše k řízení. . A podle vyjádření i soudnímu znalci. Velmi jste
mě zklamali a to jsme na tuto virivku čekali pres 2 měsíce aby fungovala
sotva týden!!!! A za 11000 budeme celé léto bez vířivky i peněz

ALZA. - Dobrý den, dovolujeme si Vás oslovit v
rámci Vaši reklamace ***, kde po bližším prozkoumání ze
strany autorizovaného servisního střediska bylo zjištěno, že případ
nelze řešit v rámci výrobcem uznávaných záručních podmínek, ale je
pouze možné řešit celou věc dále jako pozáruční opravu. Pozáruční
opravu je nutné uhradit z Vaší strany.



1.Chybí odborný -znalecký posudek ze strany ALZY


Alza.cz

Dobrý den,



Dobrý den,

bohužel kontakt se servisní středisko předat nemohu.
Na zamítnutí záruční reklamace musíme trvat, jelikož se nejedná o záruční vadu.

V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Se srdečnými pozdravy



F.D. - Alza.cz
Specialista zákaznického servisu


Produkt

Neuznaná reklamace Marimex aquamar 6003


Požadované řešení

Oprava nebo výměna zboží v rámci reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 08:52, před 6 měsíci

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2024 14:44, před 6 měsíci

Dobrý den, děkuji za Vaše vyjádření. Reklamaci v tomto případě vyřídíme kladným způsobem, na základě vzájemné domluvy se zákazníkem. Pokud to bude možné, prosím následně o uzavření případu. Předem Vám děkuji. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2024 08:11, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl výše uvedené potvrdit, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 18:26, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2024 20:46, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.