Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zaplatil jsem za expresni vecerni doruceni zasilky v terminu 10.7.2024! Od prodejce Notino mam potvrzeni od 9.7.2024, ze balik byl predan do prepravy a Zasilkovna zase tvrdila, ze balik neobdrzeli. Ve finale jsem se dozvedel, ze balik je uz od 9.7. v Zasilkovne v depo Sterboholy, ale neni videt v systemu. Pak nekdo v Zasilkovne naskenoval zasilku 10.7.2024 ve 14:43. To je lež, protože jsem do Zasilkovny volal ráno a ti mi to potvrdili, ze balik jiz davno maji v depu a jejich robot na zakaznicke lince tvrdi, ze zasilku nemaji jeste 24 hodin a ze bude dodana! Vysledek = zaplatil jsem za extra doruceni a nemam nic!
Expresni preprava Zasilkovna zakoupeneho zbozi u Notina
Zadam okamzite dodani baliku a kompenzaci ceny za expresni doruceni!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, pane Čuchráne, děláme vše pro to, aby byla každá zásilka u svého příjemce co nejdříve, záleží ale na mnoha faktorech, například na tom, kdy přesně dostaneme zásilku do přepravy. Z toho důvodu přesný termín doručení dle všeobecných obchodních podmínek negarantujeme. Věříme však, že vše proběhne, jak má, a vaše radost bude už brzy u vás. Uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Vazena Zasilkovno, je 11.7.2024 a stale jsem neobdrzel svuj balik! Je to jiz vice jak dva dny, co jste obdrzeli zasilku od odesilatele! Dalsi alarmujici fakt je, ze vasi lide sdelili, ze byl balik poskozen a prebalovan! O tim jsem nebyl drive ani ja a ani odesilatel informovan! Je tohle vubec legalni? Na dotaz kdy obdrzim svuj balik mi nebylo ani dnes radne odpovezeno! Pokud neobdrzim svuj balik dnes do 16:00, budu vec dale resit i s odesilatelem a s pozadavlem navracenim vsech finamcnich prostredku! Vazena Zasilkovno, zacnete laskave konat a dodrzte sve zavazky!
Diky
S. Cuchran
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Jestliže balík dorazí spotřebiteli poškozený, může dopravu reklamovat. Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat o vývoji stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Objednavka zrusena, prodavajici vrati penize a vyresi si to se Zasilkovnou sam! Nedoporucuji vyuzivani sluzeb Zasilkovny!