Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#77318Zpoždění letu QS 2607 Antalye-Praha 22.6. 2024 -30.6.2024

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2024, před 6 měsíci

Hana Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den . Moc děkuji za krásnou dovolenou v Turecku v hotelu Trendy Aspendos . Bohužel při zpáteční cestě jsme měli zpožděný let o 18 h .Plánovaný odlet byl v 1.30 h a uskutečnil se až v 19.30 h .Z toho 9 h jsme strávili v odbavovací hale .V 10.30 h jsme byli odbaveni k odletu .Po odtržení letenek nás odklonili od vstupu do letadla a skončili jsme zpět na letišti Antalya a vyzvedli si opět kufry a na 2 hodiny jsme byli ubytováni v hotelu . Ve 14 h nám bylo oznámeno , že odlet bude v 16.30 h a byli jsme opět odvezeni na letiště . Do letadla jsme nastoupili v 18 .30 h a čekali na odlet do 19.30 . Pro kufry jeli až druhý den . Bylo nám řečeno , že nebudou dříve než za 3 h . Myslím , že nárok na kompenzaci je oprávněný . Hana Čermáková


Produkt

Zpožděný let 18 h


Požadované řešení

kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 10:13, před 6 měsíci

Dle § 2539 odst. 2 občanského zákoníku nelze-li v důsledku nevyhnutelných a mimořádných okolností zajistit návrat zákazníka v souladu se smlouvou, nese pořadatel náklady na nezbytné ubytování, pokud možno v rovnocenné kategorii, a to nejvýše za tři noci na jednoho zákazníka. Pokud jsou v právních předpisech Evropské unie o právech cestujících vztahujících se k příslušnému dopravnímu prostředku stanovena pro návrat delší období, uplatní se tato období.

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004, přičemž se odvíjí od doby zpoždění a délky letu. Veškeré nároky vztahující se ke zpoždění letu jsou uvedeny v článku 6 výše zmíněného nařízení.

Situaci je v tomto případě vhodné řešit přímo s leteckým dopravcem prostřednictvím stížnosti. Společnost Čedok a.s. by však spotřebiteli mohla být nápomocná s uplatněním stížnosti u leteckého dopravce.

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví, letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Celý postup řešení stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 14:45, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:52, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.