Společnost


Dopravní podnik Ostrava a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77332Klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2024, před 6 měsíci

Ludovit Illes

Znění stížnosti

Dobrý den ! Proč ve Vašich vozem MHD ani v tramvaji OSTRAVA nejede klimatizace děkuji za odpověď!illes


Produkt

Klimatizace


Požadované řešení

Náprava klimatizace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 14:21, před 6 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost Dopravní podnik Ostrava a.s.

Stížnosti či dotazy směřující na dopravce je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétní společnost prostřednictvím její zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost ke společnosti Dopravní podnik Ostrava a.s. je možné podat prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpo.cz/pro-cestujici/napiste-nam/stiznost.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:31, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.