Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77334Stižnost na řudiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2024, před 6 měsíci

Pavlína Schottková

Znění stížnosti

Dne 11.7 2024 chtěli mi rodiče jet autobusem linky 406 od zastavky požarni zbrojnice v 9.06 hodin směrem na Haviřov město a pan řdič je nevzal do autobusu podotykam že otec je na invalidním voziku chtěli nastoupit a pan řidič zavřel dveře a odjel zřejmně se mu nechtělo vstavat aby vyndal plošinu toto chovani je strašne jelikož si musime uvědomit že všichni jednou budeme staří a třeba i nechodící a neni to o tom že tito lide musí sedět doma protože mame takove řidiče kteři jsou neochotni vstanout a obsloužt tyto lidi a museji čekat na další spoj a musi doufat že jiny řidic bude ochotny jim pomoct do autobusu přes plošinu a abych nezapomněla v autobuse nebyl ani kočarek ani žaden invalida.


Požadované řešení

Změnit postoj řidiče k invalidním lidem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 14:23, před 6 měsíci

Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2024 16:44, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.