Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 11.7 2024 chtěli mi rodiče jet autobusem linky 406 od zastavky požarni zbrojnice v 9.06 hodin směrem na Haviřov město a pan řdič je nevzal do autobusu podotykam že otec je na invalidním voziku chtěli nastoupit a pan řidič zavřel dveře a odjel zřejmně se mu nechtělo vstavat aby vyndal plošinu toto chovani je strašne jelikož si musime uvědomit že všichni jednou budeme staří a třeba i nechodící a neni to o tom že tito lide musí sedět doma protože mame takove řidiče kteři jsou neochotni vstanout a obsloužt tyto lidi a museji čekat na další spoj a musi doufat že jiny řidic bude ochotny jim pomoct do autobusu přes plošinu a abych nezapomněla v autobuse nebyl ani kočarek ani žaden invalida.
Změnit postoj řidiče k invalidním lidem
|
Tweet |
Jestliže by spotřebitel za jízdenku již předem zaplatil, měl by v takovém případě právo na vrácení zaplacené částky.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.