Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den,
Od CK Fischer jsem si chtela zakoupit klasicky zajezd, kde bude v destinaci delegat, doprava na hotel a narok na vylety v destinaci. Na strankach CK Fischer jsem si vybrala zajezd na Mallorcu, kde jsem pote kontaktovala CK ohledne nakupu a provereni, zda-li zajezd jeste volny. Pote mi bylo sdeleno, ze zajezd je na objednani (musi objednat letenky), ale ze pry jinak je vse stejne. Jelikoz se o zadnou zmenu nejednalo, tak jsem zajezd objednala. Pan prodejce na me tlacil, ze zajezd musi byt podepsany do 10min a zaroven uhrazeny. Velmi kratka doba na procteni cele smlouvy. Smlouvu jsem podepsala a uhradila. Nasledne mi prisli pokyny k odletu, kde jsem zjistila, ze se nejedna o klasicky zajezd. Ze v destinaci si musim najit stanek, kde si zaridim sama odjezd na hotel a ze nemam k disppzici delegata. Jelikoz neumim moc anglicky, tak to bylo pro me narocne. K dispozici byla helplinka, ale na dalku bohuzel nejsou schopni vse vyresit a pomoc. Kdybych letela na dovolenou mimo EU, tak bych veskere volani platila, coz mi prijde ze strany cestovni kancelare neskutecne. Zaroven jsem zjistila, ze tento typ zajezdu nema narok na zadny vylet v destinaci. Coz uz byla ppsledni kapka. Takze CK mi lhala, kdyz mi bylo receno, ze se jedna o stejny zajezd. Toto bylo pochybeni CK a nyni se k teto chybe nehlasi. Zaroven zapomeli nahlasit na letisti uhradu letenky, takze na letosti evidovali letenku jako neuhrazenou. Nevim na koho se obratit, kdyz CK toto jako chybu nebere. Dekuji
Kompenzace - odskodne
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před podpisem se na nejasnosti doptali. V případě, kdy už je smlouva podepsaná, se těžko dokazuje, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.
Pokud zaměstnanec společnosti spotřebiteli tvrdil, že se jedná o klasický zájezd a spotřebitel s takovým přesvědčením smlouvu uzavřel, bylo by možné i dojít k závěru, že spotřebitel jednal v omylu dle § 583 občanského zákoníku. Jednal-li někdo v omylu, je jeho právní jednání neplatné.
Dle dostupných informací Zájezd FISCHER Dynamix se liší od klasického zájezdu zejména způsobem vzniku a tvorbou cen, které probíhají dynamicky. Dynamix pracuje s kapacitami mnoha leteckých společností i hotelových bank z celého světa. Z toho vyplývá, že nabídka hotelů, termínů, odletových letišť a časů i délek pobytů je mnohem širší. Dostupnost a cena Dynamix zájezdů je platná v danou chvíli a může se rychle měnit např. v závislosti na obsazenosti letů. Proto bylo třeba smlouvu podepsat a zájezd uhradit "ihned".
Další informace může spotřebitel nalézt zde: https://www.dtest.cz/clanek-9774/cenova-prekvapeni-cestovnich-kancelari.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.