Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Jmenuji se Zdeněk Polák,Dnes 12.7. 2024 jsem zakoupil vajíčkový salát. Po několika letech jsem na něj měl chuť ale úplně se mi sprotivyl!!!! Kdyby tam byla jedna skořápka vem to čert ale tolik že už to nemám ani odvahu jest. Globus Olomouc
Vajíčkový salát má udělané foto ale nevím jak ho tady přidat.
Doufám že nějak vyřešite, nějakou kompenzaci. Děkuji Zdeněk Polák
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Vážený pane Poláku, velice nás mrzí nastalá situace. Prosíme o zaslání fotografie skořápek ve vajíčkovém salátu na info@globus.cz, abychom mohli případ dořešit. Děkujeme, Váš Globus.
Zdeněk Polák
Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k dokumentaci mohla vyjádřit, případně ji předat příslušnému oddělení.
Dobrý den, pane Poláku, děkujeme za vložení fotografie. Prosíme, abyste se ozval vedoucímu zákaznické péče na b.liptak@globus.cz, který s vámi danou situaci dořeší. Děkujeme, Váš Globus.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.