Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#77342Vajíčkový salát

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2024, před 6 měsíci

Zdenek Polák

Znění stížnosti

Jmenuji se Zdeněk Polák,Dnes 12.7. 2024 jsem zakoupil vajíčkový salát. Po několika letech jsem na něj měl chuť ale úplně se mi sprotivyl!!!! Kdyby tam byla jedna skořápka vem to čert ale tolik že už to nemám ani odvahu jest. Globus Olomouc


Produkt

Vajíčkový salát má udělané foto ale nevím jak ho tady přidat.


Požadované řešení

Doufám že nějak vyřešite, nějakou kompenzaci. Děkuji Zdeněk Polák


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2024 11:59, před 6 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2024 15:11, před 6 měsíci

Vážený pane Poláku, velice nás mrzí nastalá situace. Prosíme o zaslání fotografie skořápek ve vajíčkovém salátu na info@globus.cz, abychom mohli případ dořešit. Děkujeme, Váš Globus.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.7.2024 21:23, před 6 měsíci


Zdenek Polák

Zdeněk Polák

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 16:10, před 6 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k dokumentaci mohla vyjádřit, případně ji předat příslušnému oddělení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2024 20:59, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Poláku, děkujeme za vložení fotografie. Prosíme, abyste se ozval vedoucímu zákaznické péče na b.liptak@globus.cz, který s vámi danou situaci dořeší. Děkujeme, Váš Globus.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2024 21:02, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2024 21:44, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.