Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#77347Dopis s upominkou

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 měsíců 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2024, před 6 měsíci

Robert Rajsky

Znění stížnosti

Upomínka na čísle smlouvy ***,castka 28 145 Kč, kde se to vzalo, auto staré rok, částka roční je kolem 9 tisíc, toto je upomínka tak na 3 roky,


Produkt

Pojištění auta


Požadované řešení

Vysvětlení kde se tato upomínka vzala, na pobočce o ní nikdo nevi, rychlá odpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 16:21, před 6 měsíci

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka (popř. vůči společnosti nemá žádné nedoplatky u stávajícího pojištění), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

S upomínkou je tak vhodné se v tomto případě obrátit přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s. Veškeré kontakty nalezne spotřebitel zde: https://www.allianz.cz/cs_CZ/pojisteni/kontaktujte-nas.html.

Jestliže si zaměstnanci na pobočce společnosti s upomínkou nevěděli rady, doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti přímo stížnost, kterou by měla společnost vyřešit obratem (max. do 30 dní). Potřebné informace (co je třeba uvést u stížnosti a kam ji zaslat) nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.allianz.cz/cs_CZ/pojisteni/pro-klienty/reseni-stiznosti.html.

Dohled nad finančními institucemi vykonává Česká národní banka, na kterou se lze v případě nesprávného informování o produktech a službách, účtování poplatků v rozporu se smlouvou apod. se stížností obrátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 14:49, před 3 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 15:43, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.