Společnost


REKLAMA VYSOČINA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77348Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2024, před 6 měsíci

David Flekna

Znění stížnosti

Uhradili jsme objednávku v e-shopu poháry.com, který tato firma vlastní. Objednávku firma následně zrušila s tím, že zboží nemají. Chtěli jsme tedy vrátit peníze, ale ani po třech měsících zpět nejsou. Veškeré snahy o kontakt končí na zákaznické podpoře, kde je velmi arogantní člověk. Jeho jediné doporučení je, abychom svůj požadavek adresovali jakési paní Filové na mail. Na tomto mailu však nikdo nereaguje a podle zákaznické podpory jiný kontakt prý na zákaznické podpoře nedostaneme. Nakonec jsem se dozvěděl, že pána obtěžuji a že pokud nám chybí nějaké peníze, máme si je zaplatit ze svého, protože on už chce jít domů.

Poslal sem již několik mailů na jim dodanou mailovou adresy reklamavysocina@seznam.cz, snažil jsem se několikrát volat na zákaznickou podporu, ale od 20.4., kdy platba proběhla, jsem se nepohnul z místa. Reakce na cokoliv je nulová a zákaznická podpora mi říká stále abych to napsal na tuto mailovou adresu.


Požadované řešení

Očekával bych vrácení platby. Když ne automaticky, tak alepoň po té, co o to zažádáme. Zboží nebylo nikdy dodáno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2024 15:55, před 6 měsíci

V tomto případě se zřejmě jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.

Pokud prodávající nevrátí peněžité prostředky v přiměřené době po odstoupení od smlouvy, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti REKLAMA VYSOČINA s.r.o., Biskupcova 1809/45, 130 00 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 14:43, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 13:44, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.