Společnost


DIRECT pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#77349Neuznaná škodní událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2024, před 6 měsíci

Jiří Bradáč

Znění stížnosti

Nebyla nám uznána škodní událost ze dne 2.6.2024, kdy při průtrži mračen došlo k vybočení plotu. 13.6.t.r. přijel mobilní likvidátor, vše zdokumentoval a nafotil. Přesto jsme obdrželi zamítnutí k nahlášené škodní události od likvidátorky pí B., kde, mimo jiné, uvedla, že k výplatě p.u., musí být škoda nebo újma způsobena nahodilou událostí!!!! Může nám, tedy někdo vysvětlit, co průtrž mračen s lijákem je???? To jako že jsme si liják objednali???!!! Dále uvedla, že nebylo prokázáno zaplavení pozemku...!!! Přece nemusí dojít nutně k zaplavení pozemku, ale v důsledku přívalového deště se může sesunout půda. Nebo????


Produkt

Poj. událost č. ***


Požadované řešení

Proplacení nákladů spojených s opravou vybočeného plotu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 16:24, před 6 měsíci

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Veškeré pojmy (např. co je myšleno nahodilou událostí, či výčet příkladů, kdy lze škodnou událost nahlásit) by měly být vysvětleny přímo ve smlouvě, popř. v přiložených podmínkách, aby spotřebitel věděl, na co se vůbec sjednané pojištění vztahuje.

Dle pojistných podmínek společnosti DIRECT pojišťovna, a.s. se v případě spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, spotřebitel může obrátit na mimosoudní řešení
sporu:
- na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, Česká republika, e-mail: kancelar@ombudsmancap.cz, web: www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2024 12:21, před 4 měsíci

Pojištění se vztahuje na škody nahodilého charakteru, ke kterým dojde náhle a neočekávaně. Klient uplatnil škodu z pojištění záplavy, kdy nám nedoložil žádnou prokazující fotodokumentaci, že k dané záplavě došlo. Současně při šetření škodní události jsme zjistili, že k poškození oplocení docházelo opakovaně i před datem, než který nám klient uvedl jako datum vzniku škody. S ohledem na tuto skutečnost jsme nemohli uplatňovanou škodu řešit ze sjednaného pojištění a poskytnout pojistné plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2024 11:36, před 4 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

V uvedeném případě by klient měl prokázat, že byly naplněny podmínky pro vyplacení pojistného plnění. Jestliže uvedené neprokáže, případně pojišťovna toto tvrzení dostatečně vyvrátí, nemá klient na vyplacení plnění právo. V případě nesouhlasu se však může obrátit na soud, který by ve věci mohl pravomocně rozhodnout.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření pojišťovny reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2024 16:03, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 10:57, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.