Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera som mi volala firma Westerfield, mám veľa objednávok a pani rozprávala tak rýchlo A ešte aj po česky, že som mal dojem, že to bude patriť K niektorej Z mojich aktuálnych objednávok a súhlasil som S tým. Následne som si prešiel všetko A uvedomil, že to neni tak ako som si myslel. Do polhodiny som volal naspäť S tým že chcem objednávku zrušiť A údaje vymazať. Pani súhlasila a tvrdila že všetko je zrušené.Na druhý deň som volal aby som sa uistil že je všetko zrušené zdvihol mi pán A presviedčal má že sa to nedá zrušiť že je to do procesu sa dáva dlho.neskôr som volal znovu A zdvihla mi pani čo mi tvrdila včera že je všetko zrušené vyrukovala S tým že pán je nováčik A že ona všetko zariadila A všetko je zrušené údaje vymazane A nemám očakávať žiadny dodávku S tovarom. 4 krst somsa dôrazne spýtal čí je vážne všetko zrušené A vymazané S ich evidencie. Tvrdili že áno. Len akosi tomu neverím A chcem sa opýtať ako mám pokračovať a či mi objednávka príde aj napriek tomu že som ju dôrazne zrušil telefonicky zrušil.
Zrušiť objednávku ešte pred príchodom "darčekové balíčka", vymazanie údajov S evidencie A žiadne platby vôbec upomienky.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy je možné i telefonicky, pokud by však zboží opravdu dorazilo, má spotřebitel čtrnáct dní na to, aby od smlouvy odstoupil. Lhůta začíná běžet ode dne převzetí první dodávky zboží. Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání zboží (zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2, a nechat si kopii odstoupení od smlouvy i dodejku pro účely případného soudního sporu) a žádat vrácení nákladů na dodání.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.