Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77355320 min spoždění RJ1021 12.7. mělo odjezd 21.50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2024, před 6 měsíci

Jiří Matějka

Znění stížnosti

Nechat stát lidi s dětmi na nástupišti na Hl.Nadraží 5 hodin a posouvat pomalu po 30min. Spoždění vlaku ,tak aby tam lidi čekali doufajíc že už vlaku přijede to už je fakt vrchol hyenismu! Absolutně bez jakékoli informace nebo omluv.. Pobočka na Hl. Nádraží zavřená, telefon do 23.00. To je neomluvitelné selhání společnosti! Díky vám manželka přišla o dovolenou a syn o prázdniny u babičky, protože další spoje přes celý víkend jsou obsazeny.Na vaší lince dnes ráno 13.7. mi bylo řečeno že nemá kompetence řešit reklamace ať si zavolám v pondělí!! Další selhání!!! V pondělí budu volat na reklamace a pokusím se to s vaší společnosti řešit.


Produkt

spoj Rj1021 12.7.24 21.52 Praha- Košice lůžko


Požadované řešení

Určitě budu požadovat vrácení jízdného, protože jsme nikam neodcestovali a určitě by byla na místě kompenzace za proplakanou noc našeho dítěte a manželky zmařené dovolené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 14:19, před 6 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy společnost RegioJet.

Podle stránek společnosti závisí výše kompenzace na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů společnosti. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobeném pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou. Výše kompenzace se také vyvíjí od doby jízdy vlaku či autobusu a od doby zpoždění.

Pokud se jednalo o vlakový spoj a zpoždění bylo předem ohlášeno ještě před odjezdem, nárok na kompenzaci v příslušné výši vzniká spotřebiteli vždy.

Při nákupu vlakové jízdenky i přes informaci, že vlakový spoj bude opožděn, nevzniká nárok na náhradu další škody (např. proplacení návazného spoje jiných dopravců). Totéž platí při stornování vlakové jízdenky z důvodu zpoždění. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance.

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2024 21:25, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.