Společnost


ARRIVA CITY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#77357Neoprávněně naúčtovaný poplatek za zavazadlo ( kufr ) .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.07.2024, před 6 měsíci

Vladimír Votava

Znění stížnosti

Dne 11.7.2024 jsem nastoupil na vlakovém nádraží v Havířově na MHD č.13 v 15,47.
Jsem důchodce 75 let. Měl jsem kufr, který nepřekročil vaší společnosti udané rozměry. (30x40x60)
Řidič mně vyzval, že mám zaplatit za kufr.
Řekl jsem mu, že nezaplatím, protože kufr nemá překročené rozměry.
Byl arogantní, nepříčetný, že jestli nezaplatím, že nepojede dále.
Po krátkém dohadování, (aby autobus nestál) jsem zaplatil, ale řekl jsem mu, že si budu stěžovat.
Žádám Vás, aby jste zjistili totožnost řidiče podle datumu a času a informovali mne, abychom se mohli
sejít u jeho nadřízeného a probrat tuto nepříjemnou (ze strany řidiče) věc.
Doufám, že vše pochopíte a uděláte nápravné opatření, aby se to již nikdy neopakovalo.
Havířov
Votava Vladimír


Požadované řešení

Žádám, aby byl řidič potrestán, za překročení své pravomoci!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 14:24, před 6 měsíci

Služba VašeStížnosti.cz je stížnostním portálem provozovaným společností dTest. Nejsme tedy provozovatelem MHD v Havířově.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Jestliže bylo společností neoprávněně požadováno zaplacení zavazadla a spotřebitel tak učinil, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Stížnosti či dotazy směřující na dopravce je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétní společnost, např. prostřednictvím e-mailové adresy info@arriva.cz nebo na telefonním čísle +420 725 100 725. Kontaktní informace lze nalézt na stránce https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2024 14:56, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2024 15:47, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.