Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den můžete mi prosím vás vysvětlit proč mi nemůže prodavačka na oddělení výseku masa ukrojit dva plátky na řízek že prý nemůže že minimálně půl kila masa Nezdá se vám to trošičku na hlavu abych si kvůli dvou řízkům kupoval půl kila Děkuji za vysvětlení a podání vysvětlení pan chaloupka s pozdravem
jihlava
naprava
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem ke svobodě podnikání si může společnost svými interními předpisy určitá omezení či limity pro prodej stanovit, např. minimální množství zboží, které zákazník musí zakoupit. Jestliže tato omezení nejsou např. diskriminační (a nejsou tedy v rozporu s § 6 zákona o ochraně spotřebitele), není takový postup společnosti v rozporu s právem.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
•
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.